کد خبر: 900576
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
نناد ترونیچ

نناد ترونیچ معتقد است که شکست برابر نیوزلند و ناکامی در کسب سهمیه جام‌جهانی به دلیل اشتباه‌های بازیکنان تیم ملی بود.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران در مرحله یک‌چهارم پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر نیوزلند مغلوب شد و از رسیدن به نیمه‌نهایی و سهمیه جام‌جهانی بازماند. نناد ترونیچ، سرمربی تیم ملی بعد از این باخت اظهار کرد: به نظرم به اشتباه‌های خودمان برابر نیوزلند باختیم. نیوزلند در این مسابقه نه از نظر تکنیکی و نه از نظر تاکتیکی ما را غافلگیر نکرد. ما کاملا از آن‌ها شناخت داشتیم، می‌دانستیم چه کاری باید انجام دهیم و حریف را می‌شناختیم اما اشتباه‌های زیادی داشتیم و باختیم.
سرمربی تیم ملی نوجوانان افزود: امروز بازیکنان تیم ملی به خصوص در دفاع خوب نبودند و به اصول اولیه کار ما احترام نگذاشتند و وظایف‌شان را انجام ندادند. با این حال تاکید می‌کنم که چهار نفر از بازیکنان این تیم یک سال از سن مسابقات کوچک‌تر هستند و در آینده می‌توانند بهتر باشند. هم‌چنین این ۱۲ نفر بهترین‌های ایران در این رده‌سنی هستند.
او هم‌چنین بیان کرد: متاسفانه ما با یکسری عادت‌های بد بسکتبالی چه داخل زمین و چه خارج از آن در حال جنگیدن هستیم. البته این کار مربی است و باید این عادت‌ها را از بین ببریم.
ترونیچ با اشاره به شرایط بازی برابر نیوزلند تصریح کرد: باید به این نکته اشاره کنم که برابر این حریف طبق آمار ۱۸ شوت زیر سبد داشتیم که به امتیاز تبدیل نشد. یعنی همه چیز آماده گل زدن بوده اما نتوانستیم امتیاز بگیریم.
به گزارش ایسنا،‌ تیم ملی بسکتبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر نیوزلند از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا و جام جهانی زیر ۱۷ سال بازماند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار