کد خبر: 900497
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
مانی سعیدی

در روزهايي که انتقادات کرش و مربيان باشگاهي از يکديگر به اوج رسيده و ماه‌هاست سرمربي پرتغالي براي تماشاي بازي‌هاي ليگ به ورزشگاه‌ها نرفته، هفته بيست و هفتم ليگ برتر از امروز آغاز مي‌شود. امروز صنعت نفت و پيکان در اولين بازي هفته مقابل هم به ميدان مي‌روند. پيکان پس از پنج پيروزي پياپي دوباره در جدول ليگ بالا آمده است و شاگردان جلالي در آبادان نمي‌خواهند نوار بردهايشان پاره شود. هفته بيست و هفتم در حالي جمعه ادامه پيدا مي‌کند که در مهم‌ترين بازي استقلال در ورزشگاه آزادي ميزبان مشکي‌پوشان مشهد است. آبي‌ها با نشستن وينفرد شفر روي نيمکت اين تيم از اين‌رو به آن‌رو شده‌اند و روند صعودي را که از زمستان گذشته آغاز کرده‌اند، در سال جديد هم ادامه داده‌اند و در دو بازيشان در سال 97 يک برد در ليگ قهرمانان و يک برد در ليگ کسب کرده‌اند. استقلال دوشنبه اين هفته موفق شد با شکست الريان به مرحله حذفي ليگ قهرمانان صعود کند و با روحيه بالاتري در ادامه ليگ به ميدان برود تا در سومين بازي در سال جديد سومين بردش را کسب کند.
با توجه به اين نتايج، شاگردان شفر که براي نايب‌قهرماني رقابت تنگاتنگي با ذوب‌آهن، سايپا و پيکان دارند، در بازي امروز به دنبال تداوم پيروزي‌هايشان هستند. در حال حاضر استقلال با 44 امتياز و با تفاضل گل بهتر نسبت به سايپا و پيکان در رده سوم قرار دارد و ذوب‌آهن 45 امتيازي در رده دوم ايستاده است. در سوي ديگر مشکي‌پوشان در حالي براي بازي با استقلال به تهران مي‌آيند كه با 15 امتياز در رده آخر و شانزدهم جدول رده‌بندي ليگ قرار گرفته‌اند و يکي از گزينه‌هاي اصلي سقوط به شمار مي‌روند. اختلاف 9 امتيازي مشکي‌پوشان با تيم پانزدهم شانس‌ اين تيم را به بقا به حداقل رسانده تا جايي که شاگردان داوود مهابادي تنها به يک معجزه براي ماندن در ليگ برتر نياز دارند. بازي رفت دو تيم با تساوي بدون گل در مشهد به پايان رسيده بود.
در ساير بازي‌هاي هفته بيست و هفتم در روز جمعه، استقلال خوزستان به مصاف تيم گسترش فولاد مي‌رود، علي دايي با سايپا مقابل نفت تهران تيم فصل گذشته‌اش قرار مي‌گيرد و پارس جنوبي و فولاد هم در شهر جم دربي جنوبي‌ها را برگزار مي‌کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار