کد خبر: 900216
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵
رئیس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری گردشگری که در فضای مجازی با انتشار عکسی به مفاخر استان توهین و اهانت کرده بود، خبر داد.

محسن محمودی  اظهار کرد: با توجه به مسوولیت ذاتی پلیس مبنی بر اینکه با هر نوع ایجاد مشکلات از بازی کردن با احساسات مردم و جریحه‌دار کردن آنها برخورد کند، از این‌رو اخیراً عکسی در فضای مجازی از طرف یک گردشگر در استان آذربایجان‌شرقی منتشر شد که به مفاخر استان توهین و اهانت کرده بود که با توجه به هماهنگی و تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی و معاونت قضایی استان این فرد خاطی در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شد. 

وی افزود: ‌با توجه به هماهنگی‌های ایجاد شده، پلیس فتا در کمترین زمان بر خود وظیفه دانست تا این فرد را شناسایی کرده و تحویل دستگاه قضایی بدهد. 

 رئیس پلیس فتای استان با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده اظهار ندامت از کار خود کرده و اصلاً گمان نمی‌کرد که دستگیر می‌شود،‌گفت: ‌ پلیس با همکاری دستگاه قضایی در کمترین وقت و با سرعت این فرد را شناسایی کرده و تحویل قانون داده است تا به سزای عمل خود برسد. 

وی خاطرنشان کرد: ‌امیدوارم این موضوع درس عبرتی برای سایر افرادی شود که در فضای مجازی به نشر اکاذیب و توهین می‌پردازند چرا که باید قوانین، ‌آداب و سبک زندگی سالم در این فضا رعایت شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر