کد خبر: 900120
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و مدیر کل میراث فرهنگی ,صنایع دستی و گردشگری گلستان از افتتاح متمرکز رویداد فرهنگی نوروزگاه در سراسر استان خبر داد .

ابراهیم کریمی گفت: با توجه به استقبال گسترده هم استانی ها و همچنین سازمان میراث فرهنگی کشور در سال گذشته از برگزاری نوروزگاه در 4 شهرستان گرگان ,آقلا ,گنبد کاووس و اینچه برون , نوروز 97 این رویداد فرهنگی را برای اولین بار در 14 شهرستان استان برگزار خواهیم کرد.

وی ضمن اشاره به این که از نظر ستاد کشوری خدمات سفر، نوروزگاه ها به عنوان یکی از اصلی ترین موضوعاتی که در استان ها باید به آن پرداخته شود گفت: این مراسم که  برنامه ای کشوری و ملی است امسال برای سومین سال تحت عنوان جشن های نوروزگاه در سراسر استان برگزار می شود

کریمی ضمن تاکید بر این که طرح دهکده های گردشگری از سوی استاندار گلستان ابلاغ شده است و  باید بخشداران و دهیاران به ایجاد این  دهکده ها اقدام نمایند افزود: با هماهنگی اداره کل روستایی در شهرستان ها  نوروز گاه ها بعضا به صورت مشترک در دهکده های گردشگری به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: مراسم نوروزگاه گرگان به صورت متمرکز با افتتاح نوروزگاه سایر شهرستان ها با حضور دکتر هاشمی استاندار گلستان در محل نوروزگاه گرگان برگزار شد .

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: برای افزایش نشاط اجتماعی در شهرستان‌ها، علاوه بر افتتاح متمرکز، نوروزگاه‌ها و دهکده‌های گردشگری در شهرستان‌ها با حضور مقامات استانی و شهرستانی افتتاح می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار