کد خبر: 899695
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
پزشك تبريز كه متهم است همسر و مادر بزرگش را با خوراندن غذاي مسموم به كام مرگ فرستاده است با حكم دادگاه محكوم به قصاص شد.

به گزارش خبرنگار ما، بيستم مهر‌سال گذشته بود كه مأموران پليس شهرستان تبريز در جريان مرگ مشكوك دوعضو خانواده يكي از پزشكان تبريز قرار گرفتند. بررسي‌ها نشان داد در اين حادثه زن جواني همراه مادر بزرگ شوهرش دچار مسموميت غذايي شده و به كام مرگ رفته‌اند.
تحقيقات اوليه حكايت از اين داشت شوهر زن جوان كه پزشك معروفي است مدعي شد فردي چند غذاي نذري به مناسبت ايام محرم در اختيار او قرار داده است كه اعضاي خانواده‌اش با مصرف غذاي نذري مسموم شده و در نهايت پس از انتقال پنج‌عضو اين خانواده به بيمارستان، همسر و مادر بزرگش در بيمارستان فوت مي‌كنند.
در حالي كه پزشكي قانوني اعلام كرده بود علت فوت دو عضو خانواده پزشك تبريزي مسموميت با سم فسفين بوده كه در بررسي غذاها نيز اين نوع سم كشف شده است، مأموران در بررسي‌هاي دوربين‌هاي مداربسته دريافتند غذا اصلاً نذري نبوده و پزشك تبريزي غذا‌ها را از رستوراني تهيه كرده و در اختيار خانواده‌اش قرار داده است. بدين ترتيب مأموران، پزشك تبريزي را به عنوان مظنون به قتل دو‌عضو خانواده‌اش بازداشت كردند و مورد بازجويي قرار دادند.
متهم در بازجويي‌ها اوليه موضوع غذاي نذري را رد كرد و اعتراف كرد كه غذا‌ها را از رستوراني تهيه كرده است.
در نهايت متهم پس از صدور كيفرخواست و تكميل تحقيقات چهارم مهرماه امسال در شعبه‌3 دادگاه كيفري‌يك تبريز محاكمه شد.
حجت‌الاسلام مظفري، رئيس كل دادگستري آذربايجان‌شرقي در ارتباط با آخرين وضعيت پرونده پزشك تبريزي به ميزان گفت: رأي قصاص پزشك تبريزي صادر شد و اين رأي در مرحله ابلاغ است و چنانچه اعتراض باشد به ديوان عالي كشور ارسال خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار