کد خبر: 897561
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری خواهد شد که پدیده میزبان شاگردان علی کریمی است.سپاهان دراصفهان به مصاف گسترش فولاد می ورد.شاگردان دایی در خانه به مصاف فولاد می روند و در آخرین بازی هم صنعف نفت در آبادان میزبان سیاه جامگان است.
در اولین بازی در ورزشگاه ثامن مشهد از سشاعت ۱۵ تیم بحران زده پدیده باید برابر شاگردان علی کریمی مصاف کنند.پدیده در چهار بازی گذشته چهار باخت متوالی را کسب کرده و در شرایط بحرانی قرار دارد.در آن سو سپید رود که در بازی قبلی سایپا را برده به لحاظ روحی با شرایط مناسب تری پا به میدان خواهد گذاشت. سپیدرودی‌ها اگر بتوانند در این دیدار سه امتیاز را کسب کنند حتی در صورت نتیجه نگرفتن رقبا می‌توانند تا رتبه یازدهم جدول بالا بیایند.
محمدرضا مهاجری پیش از دیدار تیمش در برابر سپیدرود اظهار کرد: امیدوارم علی‌رغم تمام مشکلاتی که همه از آن خبر داریم، فردا فارغ از این بحث‌ها برای موفقیت به میدان برویم. بازیکنانم هم خوب تمرین کردند و امیدوارم مقابل سپیدرود از تمرکز خوبی برخوردار باشند. این جایگاه و نتایج اخیر برای ما آزار دهنده است، اما عوامل متعددی دست به دست هم داد که روزگار ما اینگونه رقم بخورد. روزی که ۶ امتیاز از ما کم شد، نیاز به همت استانی داشتیم اما متاسفانه دوستان کم‌لطفی کردند. باشگاه همچنان در حال پیگیری است و ۶ امتیاز را امیدواریم برگردانیم. محروم نداریم اما سینا زامهران، حسین مهربان، شهاب گردان و عبدالله حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. فوتبال رشت را می‌شناسم، این تیم‌ها فوتبالی فیزیکی و بانشاط ارایه می‌کنند. روح فوتبال رشت روحی بانشاط است. تفکر امامی‌فر و کریمی را سعی کردیم بشناسیم، سپیدرود تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و برای مساوی بازی نمی‌کند. نه پدیده و نه سپیدرود به دنبال دفاع اتوبوسی نیستند و فوتبال ارائه می‌کنند. امیدوارم هرتیمی که لایق پیروزی است موفق شود. ما جز پیروزی مقابل سپیدرود هیچ راهی نداریم. سپیدرود تیمی است که سر و شکل گرفته اما باید آنها را شکست دهیم.
علیرضا امامی‌فر هم پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده خراسان گفت: این یک بازی مهم و شش امتیازی برای هر دو باشگاه است. شرایط خاص این بازی را درک کرده‌ایم و بیشترین تلاش ممکن را می‌کنیم تا به نتیجه دلخواه برسیم.حریف ما تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و تفکر پشت آن است. از این بابت خوشحالیم و امیدوارم وضعیت فوتبال به گونه‌ای شود که تیم‌ها همگی به دنبال ارائه فوتبال باشند و به فوتبال کشور کمک شود.به جز گلر ما، حسینی که جراحی کرده بقیه بازیکنان آماده هستند.فکر می‌کنم حداقل باید ۲۹ تا ۳۰ امتیاز برای بقا جمع کنیم، امروزهم اگر برنده باشیم، کار تمام‌شده نیست، تلاش می‌کنیم تا بیشترین امتیاز ممکن را بیاندوزیم.
در دیگر بازی در اصفهان سپاهان  میزبان گسترش فولاد است. فیروز کریمی که دو شکست متوالی را تجربه کرده و قطعاً کار سختی در اصفهان خواهد داشت.منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیش از بازی با گسترش فولاد گفت: روندی که داریم و انتظاراتی که هواداران سپاهان دارند و حق آن‌ها است این است که سپاهان همیشه موفق باشد و باید روند مثبتی داشته باشیم. امیدواریم تا پایان فصل به هدف خود برسیم. بازی سختی داریم و گسترش فولاد خیلی با برنامه کار می‌کند.تمریناتمان را به خوبی انجام داده‌ایم. امیدواریم با هماهنگی و باور داشتن به خود مسابقه فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم.ادون حسنی در این هفته نیز خوب تمرین نکرد و به بازی نمی‌رسد. مسعود حسن‌زاده و جلال‌الدین علی‌محمدی هم شروع به تمرین با تیم کردند و امیدواریم بتوانیم در ماه آینده از آن‌ها استفاده کنیم.
نارنجی‌پوشان سایپا هم در شرایطی میزبان فولاد خواهند بود که نیاز مبرمی به پیروزی مقابل یکی از رقبای اصلی خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارند.فولادی‌ها هم هفته قبل، شکست سنگینی در خانه خود مقابل استقلال متحمل شدند تا تیمی که هفته‌ها در رده دوم جدول حضور داشت، تا جایگاه ششم جدول سقوط کند. فولاد در سه هفته گذشته از کسب پیروزی بازمانده و عطش شدیدی برای غلبه بر سایپا دارد.محمد سعید اخباری قبل از بازی تیمش مقابل سایپا گفت: با تیمی بازی داریم که مثل ما در کورس قهرمانی است. هر دو تیم هفته گذشته شکست خوردند. یکی از بازی‌های زیبای لیگ را شاهد خواهیم بود. ما همه هم‌قسم شدیم که باخت هفته گذشته مقابل استقلال را فراموش کنیم.از نظر روحی همه همدل هستیم. در طول این هفته تمام تلاشمان را کردیم تا شش بازی آینده را به خوبی سپری کنیم.وقتی بازیکنان ما به اردوی ریکاوری تیم ملی می‌روند باید وقت بگذاریم تا آن‌ها را دوباره ریکاوری کنیم.
در آخرین بازی هم در آبادان صنعت نفت میزبان تیم سیاه جامگان است.صنعت نفت به خاطر تفاضل گل بیشتر نسبت به گسترش فولاد در رتبه هشتم جدول جای دارد. مشکی‌پوشان هم در انتهای جدول شرایط بسیار سختی دارند.
فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی امروز گفت: بازی با تیم‌هایی که آخرین امیدهایشان را در لیگ برتر دنبال می‌کنند بسیار سخت است. آنها چیزی را برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی می‌کند. با توجه به این که امتیازات لازم را برای بقا در لیگ برتر کسب کردیم در بازی فردا با چند بازیکن جوان استفاده خواهیم کرد تا در آینده صنعت نفت بتواند از بازیکنان بومی هم استفاده کند.
آرمین رهبر، سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان پیش از بازی با صنعت نفت آبادان گفت: ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم. در بازی با سپاهان لیگ برای ما تمام شد. از این هفته مسابقات شکل جام حذفی برای ما دارد. این تجربه را پارسال هم داشتیم. نیاز به تمرکز و تلاش مضاعف داریم.به حرمت هواداران ابومسلم حیف است ما در لیگ برتر نباشیم. رقابت برای تیم‌های خصوصی سخت شده است. این را از جدول رده بندی می‌شود فهمید. امیدوارم روزی برسد که رقابت برابر باشد تا شاهد توسعه فوتبال و تیم‌های ریشه‌دار باشیم. پناهی و ساناباتزه مصدوم هستند. همچنین وحید عسگری برای این بازی محروم است. بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند جای خالی آنها را پر می‌کنند. امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم. از اول فصل نتایج و کیفیت بازی ما متناسب نبودند. استرس نتیجه نگرفتن روی کار ما اثر می‌گذاشت. ما دیگر فرصت نداریم. از فردا با یک رویکرد جدید می‌خواهیم به جدول برگردیم.



برنامه دیدارهای امروز به شرح زیر است:
* پدیده – سپیدرود رشت، ساعت 15 ثامن مشهد
داور: سیدرضا مهدوی، کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی – احد سلطانی – احمد موسوی، ناظر: حسین خانبان
* سایپا – فولاد خوزستان، ساعت 15:30 پاس تهران
داور: پیام حیدری، کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان – جلیل شعرانی – سعید رحیمی مقدم، ناظر: ایرج نظری
* نفت آبادان – سیاه‌جامگان،  ساعت 17:40 تختی آبادان
داور: وحید کاظمی، کمک‌ها: سعید قاسمی – مهدی سیفی – شاهو اصلانی، ناظر: محمود رفیعی
* سپاهان – گسترش فولاد، ساعت 17:30 نقش جهان اصفهان
داور: حسن اکرمی، کمک‌ها: حسن یوسفی – محسن سلطانی – حسین زیاری، ناظر: یدالله جهانبازی


وحید صابری

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار