کد خبر: 894415
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز با اشاره به جریان دیدارهای این تیم مقابل مهرام در مرحله فینال لیگ برتر گفت: در این بازی‌ها داوران مرتکب اشتباهاتی شدند که نادیده گرفتن‌شان سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای اول ودوم مرحله فینال مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور طی روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار شد. در جریان این دیدارها تیم شهرداری تبریز در اولین بازی موفق به شکست مهرام شد اما در دیدار دوم در حضور تماشاگرانش نتیجه رقابت با این تیم تهرانی را واگذار کرد.

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه در جریان دو دیدار فینال شاگردانش اثبات کردند که از هر نظر شایسته فینال بودند، خاطرنشان کرد: اگر بخواهم از این دو بازی یک ارزیابی فنی داشته باشم باید بگویم که در دیدار اول نه تنها برنده بودیم بلکه بازیکنانم نشان دادند از نظر آماری هم بازدهی بالایی داشتند. در بازی دوم هم اگرچه نتیجه را واگذار کردیم اما در این رقابت پنالتی های زیادی شامل حال مهرام شد. این تیم در این بازی ۳۶ پنالتی گرفت اما در سایر فعالیتها و تاکتیکها برتری از آن بازیکنان شهرداری تبریز بود و همین مسئله جای خرسندی دارد.

وی تاکید کرد: در بازی دوم کمی بدشانسی آوردیم و در برخی زمان ها هم مرتکب اشتباه شدیم. اشتباهاتمان را ۱۰۰ درصد قبول می کنیم. همین مسائل در شکستمان بی تاثیر نبود اما انتظار داریم کادر داوران هم عملکرد خیلی بهتری در رقابتها و به خصوص فینال که حساسیت خیلی زیادی دارد، داشته باشند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز به چند نمونه از اشتباهات داوری اشاره کرد و یادآور شد: روزبه ارغوان بازیکن ما وقتی در حال بلندشدن از روی زمین بود، پایش به بازیکن حریف (رضایی فر) خورد و در همین صحنه داور خطای ارغوان را گرفت در حالی که اصلاً خطایی صورت نگرفته بود. در یک صحنه هم وقتی نتیجه بازی ۸۱ بر ۸۱ مساوی بود بازیکن خارجی حریف پایش روی خط اوت بود اما داور بدون توجه به این مسئله شوت وی را که منجر به سه امتیاز برای تیمش شد را قبول کرد. در یک صحنه دیگر هم اصغر کاردوست بازیکن ما وقتی می خواست زیر حلقه دفاع کند، داخل تور رفت اما اصلاً به حلقه برخورد نکرد. اینها جزء مواردی بود که از چشم داور پنهان ماند اما از چشم ما نه.

حاتمی تاکید کرد: من باز هم تاکید می کنم خود ما هم در فینال اشتباهاتی داشتیم اما کمی سخت است که بخواهیم اینگونه اشتباهات داوری را در رقابت حساس فینال نادیده بگیریم.

وی با بیان اینکه تلاشمان این است شهرداری تبریز به آنچه شایستگی اش را دارد در لیگ بسکتبال دست یابد، خاطرنشان کرد: مهرام تیم خوبی است. بازیکنان خارجی خیلی خوبی هم در اختیار دارد که مهار کردنشان واقعاً سخت است، اما بازیکنان ما هم تاثیرگذاری بالایی دارند. امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایج بهتری در مرحله فینال بگیریم.

حاتمی در واکنش به این موضوع که احتمالاً بازی در تهران برای شهرداری تبریز سخت تر از تبریز خواهد بود، خاطرنشان کرد: شاید برای مهرام شرایط متفاوت باشد اما برای ما اینگونه نیست. بازیکنانم در شهرداری تبریز حرفه ای هستند و به همین دلیل در آبادان زیر فشار تماشاگران این شهر توانستند برنده شوند ضمن اینکه من فکر می کنم در تهران هم تماشاگران خود را داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در پایان تاکید کرد: فقط به بازی سوم فکر می کنیم و اینکه بتوانیم در این بازی نتیجه ایده آل را بگیریم. بعد از این بازی به دیدار چهارم فکر خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار