کد خبر: 893832
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
ا مشارکت شرکت سپاد و دانشگاه پیام نور خراسان رضوی؛
با مشارکت شرکت سپاد و دانشگاه پیام نور خراسان رضوی بزرگترین رویداد ملی گیاهان دارویی و طب سنتی با هدف ایجاد قطب تجاری و علمی – پزشکی گیاهان دارویی کشور در مشهد مقدس، منطقه سپاد برگزار می شود.

   با توجه به اهمیت حوزه سلامت ارگانیک و داروهای گیاهی این کنفرانس تحت حمایت جهاد کشاورزی، استانداری، شهرداری مشهد، اتاق اصناف و تعدادی از دانشگاه های معتبر در ابعاد تجاری، آموزشی و بهداشت و درمان و همچنین تولید و صادرات در قالب مرکز بین المللی تجاری تخصصیَ سپاد محصولات کشاورزی، گیاهان دارویی و صنایع وابسته خشکبار و زعفران در 25 بهمن ماه تا 5 اسفندماه برگزار می شود.

 

از محورهای این کنفرانس و نمایشگاه می توان به علوم کشاورزی، گیاهان دارویی و طب سنتی و مکمل اشاره کرد که با توجه به ابعاد توسعه ای و کسب و کار آن با حمایت وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و پارک علم و فناوری خراسان رضوی این بازار تخصصی به عنوان فن بازار آغاز به فعالیت خواهد نمود.

 

نمایشگاه تخصصی و کنفرانس بین المللی محصولات کشاورزی گیاهان دارویی و طب سنتی دارای امتیاز آموزشی از سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و همچنین امتیاز آموزش مداوم پزشکی  ویژه پزشکان و داروسازان است که با حمایت بانک ملی ایران از کسب و کارهای نوپا در منطقه تجاری گردشگری سپاد برپا می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار