کد خبر: 891346
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
مسوول مرکز جهاد کشاورزی بخش حسن‌آباد سنندج عنوان کرد
مسوول مرکز جهاد کشاورزی بخش حسن‌آباد سنندج از اجرای پلانفرم و ایکاردا و اجرای مزارع نمایشی در سطوح ۲ هزار هکتار از مزارع زیرپوشش این بخش در ۹ ماهه امسال خبر داد.

شهریار سهرابی در گفت‌و‌گو با جوان از کردستان، گزارشی از عمده فعالیت‌های کشاورزی بخش حسن‌آباد در ۹ ماهه سال‌جاری را ارائه داد و اظهار کرد: اجرای پلانفرم و ایکاردا، اجرای مزارع نمایشی در سطوح ۲هزار هکتار از مزارع زیرپوشش، برگزاری کلاس‌های آموزشی در راستای افزایش معلومات کشاورزان، اجرای سایت الگویی، ثبت اطلاعات آماری بهره‌برداران و مددکاران در سامانه‌های مرتبط، از جمله این اقدامات است.

وی تصریح کرد: نظارت بر باغات در سطح۲هکتار از باغات و نیز معرفی کشاورزان متقاضی برای خرید کمباین، تراکتور، بذرکار، چیزل و ماشین‌آلات کشاورزی از دیگر اقدامات این مرکز در بخش کشاورزی در ۹ ماهه سال‌ جاری است.

سهرابی به فعالیت‌های مرتبط با امور دام و طیور در مدت یادشده اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه‌ توسعه سیمنتال، ثبت مشخصات و پلاک کوبی، اجرای بهبود مدیریت واحدهای گوسفند گوشتی در سطح ۶ گله ۵۵۰ راسی، بهسازی و نوسازی۶۷ جایگاه دام، توزیع سبوس و سرشماری دام و طیور و نیز برگزاری کلاس‌های آموزشی توسعه زنبورداری از جمله فعالیت‌های مرتبط این مرکز است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر