کد خبر: 888916
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در شورای دانشگاه واحد تبریز گفت: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در استان زیرساخت‌های لازم برای جذب و پذیرش دانشجو فراهم و برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه انجام گیرد.
عزیز جوانپور اظهار داشت: با توجه به جذب بدون کنکور دانشجو در مؤسسات مختلف آموزش عالی با افت دانشجو مواجه هستیم و نیاز به حرکت برای جذب دانشجو داریم.

وی در جمع اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تاکید بر اینکه کلیه حوزه ها بایستی در جذب دانشجو تلاش کنند، گفت: همه مدیران و مسئولان راهکارها و پیشنهادات خود را برای جذب دانشجو ارائه دهند.

جوانپور با بیان اینکه رضایتمندی و تکریم دانشجویان در جذب دانشجو اثر گذار است تصریح کرد: همه همکاران در حوزه های مختلف دانشگاه در انجام وظایف و تکالیف خود از هیچ اقدامی جهت حل مشکل دانشجویان دریغ نورزند مخصوصاً  روسای دانشکده‌ها برای بررسی و مرتفع شدن مشکلات و حصول رضایت مندی دانشجویان تمهیدات را لازم اتخاذ کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهکارها در جذب دانشجو تبلغات اثر بخش تصریح کرد: جذب دانشجوی بدون کنکور، دانشگاه ها را به عرصه رقابت کشانده و دانشگاه های مختلف می کوشند دانشجویان بیشتری را جذب کنند که در این میان با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و اطلاع رسانی به موقع و تبلیغات اثر بخش می توانیم رقابت موفقی داشته باشیم.

دبیرهیأت امنای استان آذربایجان شرقی ادامه داد: واحد تبریز توانمندیهای قوی بی نظیری دارد و باید تلاش کنیم تا برای حل مشکلات از ظرفیت ها و پتانسیل آن نهایت استفاده را ببریم. نمی‌بایست به شهریه وابسته باشیم باید از آن فراتر فکر کنیم و با پیشنهاد برنامه و ارائه طرح در راستای استفاده بهینه از ظرفیتها بکوشیم.

وی از برگزاری جلسه با کارکنان دانشگاه خبر داد و گفت: باید فضای همدلی و صمیمت بیش از پیش در دانشگاه حاکم شود. سعی خواهیم کرد با تشکیل جلسات و  حضور در دانشکده ها و بازدید از قسمتهای مختلف دانشگاه در حل مشکلات همکاران قدم برداریم.

جوانپور با اشاره به تشکیل شورای عفاف و حجاب در دانشگاه گفت: دانشگاه به عنوان یک فضای آموزشی، علمی و فرهنگی دارای شئوناتی است که باید به آن احترام گذاشت. اشاعه و بسط فرهنگ حجاب و عفاف از اولویتهای جامعه دانشگاهی است و باید پوشش متناسب با شعائر اسلامی را در بین دانشجویان و دانشگاهیان بیشتر از گذشته بسط داد. 

وی ادامه داد: به منظور صیانت از جایگاه و منزلت رفیع دانشگاه و همچنین حفظ و کرامت دانشگاهیان از تمامی استادان, کارمندان و دانشجویان انتظار میرود با رعایت پوشش مناسب و با عفاف و حجاب در حفظ محیط سالم دانشگاه کوشش نمایند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه حفظ ارزشهای دینی در دانشگاه باید اتفاق بیفتد گفت: اگر می‌خواهیم توصیه‌ها و نصیحت‌های ما اثر بخش باشد باید خودسازی کرده و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب را از خودمان شروع کنیم. اگر هر فرد به وظایف و تکالیف دینی خود به درستی عمل کند، نتیجه آن، اسلامی بودن هرچه بیشتر دانشگاه و تعالی آن را به دنبال خواهد داشت.

وی در خاتمه از زحمات طالب مرادی شقاقی معاون پیشین عمرانی، رؤیا آل عمران رییس سابق دانشکده مدیریت و فاطمه افشار رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی تقدیر نموده و حکم محمد حسین متین پور به عنوان معاون عمرانی و حامد علیپور و سلیمان ایرانزاده به عنوان رؤسای دانشکده‌های فنی، مهندسی و  مدیریت، اقتصاد و حسابداری را به ایشان اعطا کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر