کد خبر: 888803
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، گفت: شرایط پرسپولیس بسیار خوب است و باید بگویم نتایج این تیم هم ما پیشکسوتان و هم هوادارن را سر کیف می‌آورد.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص سفر به کشور عمان گفت: چند روز پیش سفر فرهنگی ورزشی به کشور عمان داشتیم و دیدارهای خوبی هم با مسئولان فوتبال این کشور انجام دادیم. در این سفر هم حشمت مهاجرانی پیشکسوت نامدار فوتبال ایران که حدود 4 سال در تیم ملی این کشور فعالیت کرده، تقدیر به عمل آمد؛  آنجا می‌گفتند که مهاجرانی جزیی از تاریخ فوتبال عمان است و در این کشور باعث شده پیشرفت خوبی در زمینه فوتبال بوجود بیاید؛ همچنین در این جلسه درباره همکاری بین جزیره کیش و کشور عمان انجام شد و صحبت های خوبی در خصوص همکاری و ارتباط خوبی بین جزیره کیش و کشور عمان انجام شد. 

وی ادامه داد: در بحث کلان و در خصوص وضعیت باشگاه‌ها هم صحبت کردیم و همچنین همانطور که می‌دانید جام جهانی قطر 4 سال دیگر برگزار می‌شود و باید تلاش کنیم تا در جزیره کیش بتوانیم از برخی از تیم‌ها برای برگزاری اردوی یا کمپ میزبانی کنیم. در تلاش هستیم تا یک کمپ مناسب در جزیره کیش ساخته شود تا بتوانیم میزبان اردوهای تیم‌های خارجی در راه آماده‌سازی جام جهانی باشیم. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درمورد این سوال که آیا در جزیره کیش قرار است به صورت شخصی مجموعه ورزشی بسازد یا نه، افزود: ما یک گروه هستیم که تحت عنوان شورای ورزشی جزیره کیش فعالیت می‌کنیم، آقایان انصاری لاری، افشارزاده، حشمت مهاجرانی، خانم زهرا نعمتی و من عضو این شورای ورزشی در جزیره کیش هستیم و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم شرایط مناسبی را از نظر ورزشی در این جزیره فراهم کنیم. 

استیلی درباره شرایط لیگ برتر و همچنین وضعیت پرسپولیسی‌ها، اظهار داشت: بازی‌های لیگ را رصد می‌کنم و کم و بیش از وضعیت تیم‌ها با خبرم هم بازی‌های لیگ یک را پیگیری می‌کنم و هم بازی‌های لیگ برتر را می‌بینم به نظر من پرسپولیس بسیار خوب بازی می‌کند و صدرنشینی این تیم باعث خوشحالی و کیف هواداران و ما می‌شود. البته پرسپولیس جام حذفی را از دست داد اما این تیم وضعیت خوبی برای قهرمانی در لیگ برتر دارند و مطمئنا در آسیا هم شرایط برای این تیم بسیار خوب خواهد بود و می‌توانند از تجربیات فصل گذشته لیگ قهرمانان استفاده کند. 

وی درمورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر هم اظهار داشت: خوشحالیم که شرایط پرسپولیس بسیار خوب شده است از زمان آقای پروین تا الان کمتر پیش آمده که یک مربی اینقدر با ثبات در پرسپولیس کار کند و خوشبختانه الان برانکو این ثبات را دارد. از طرفی هم مشکلات مالی حل شده و پول به موقع به بازیکنان و مربیان داده می‌شود که خود این مساله هم یک موضوع مهم است. از طرفی مردم هم حمایت خوبی از پرسپولیس انجام می‌دهند و همه این عوامل دست به دست همه داده تا نتایج خوبی را شاهد باشیم. این را هم اضافه کنم که پرسپولیس با حضور برانکو با تمرکز بیشتری بازی می‌کند و ثبات کادر فنی باعث شده تا هم بازیکنان با تفکرات برانکو آشنا شوند و هم برانکو می‌داند از بازیکنانش چه می‌خواهد. درست است که پرسپولیس از نقل و انتقالات محروم شده اما این تیم نیمکت خوبی دارد و می‌بینیم که از درون دروازه تا خط حمله بازیکنان خوبی در پرسپولیس بازی می‌کنند. از بیرانوند گرفته تا سیدجلال حسینی،‌ماهینی،‌انصاری، خلیل‌زاده، کامیابی‌نیا، علیپور و ... همگی بازیکنان تاثیرگذاری هستند و می‌بینیم که پرسپولیس همه رکوردها را در اختیار دارد. کمترین گل خورده، بیشترین گل زده و رکوردهای دیگر همگی در اختیار پرسپولیس است این را هم باید بگویم که این موفقیت‌ها فقط به دلیل کار فنی نیست. از حمایت هواداران گرفته تا تلاش بازیکنان، پشتیبانی مدیران باشگاه و حمایت رسانه‌ها همگی مثل تکه‌های یک پازل در این موفقیت نقش داشتند. 

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس درخصوص حضور افشین پیروانی در تیم پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز از زحمات آقای محمود خوردبین باید تشکر کرد چون اسم در تاریخ ثبت شده است، آقای خوردبین کسی بود که نزدیک به 50 سال در پرسپولیس حضور داشت و بیش از 30 سال روی نیمکت این تیم نشست و به نظر من باید تقدیر ویژه‌ای از صورت گیرد. از طرفی هم افشین پیروانی دوست خوب من و کاپیتان سابق پرسپولیس است که مطمئنا در این تیم موفق خواهد شد. او کار فنی کرده و حالا وارد عرصه مدیریت شده است و باید همه تلاش کنیم تا این تیم موفق شود. مطمئنا موفقیت پرسپولیس باعث خوشحالی مردم خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار