کد خبر: 885600
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
يک‌هشتم نهايي رقابت‌هاي جام حذفي
تعطيلات نيم‌فصل، فرصت خوبي براي برگزاري بازي‌هاي عقب افتاده سرخپوشان بود که به دليل حضور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، موفق به برگزاري آن نشده بودند.
دنيا حيدري

تعطيلات نيم‌فصل، فرصت خوبي براي برگزاري بازي‌هاي عقب افتاده سرخپوشان بود که به دليل حضور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا، موفق به برگزاري آن نشده بودند. بعد از مصاف با نفت آبادان، ديدار عقب افتاده هفته هشتم ليگ برتر، نوبت به ديدار با بادران رسيده، ديدار مرحله يک‌هشتم نهايي جام حذفي که ساعت 16:15امروز در آزادي و به ميزباني پرسپوليس برگزار مي‌شود. 
برانکو که در دو سال حضورش روي نيمکت پرسپوليس سعي کرده تيمش را به دور از هرگونه حاشيه‌ راهي ميدان کند، حالا خود نيز به اندازه بازيکنانش از بدقولي‌هاي مديريت باشگاه در خصوص پرداختي‌ها به ستوه آمده است، مسئله‌اي که امضاي برگه تمديد قرارداد او را هر روز عقب مي‌اندازد و مي‌تواند تأثيرات منفي در بازي امروز با بادران داشته باشد، آن هم در رقابت‌هاي جام حذفي که خاطره چندان خوشي براي پروفسور ندارد و مصداق مارگزيده‌اي است که از ريسمان سياه و سفيد مي‌ترسد.
   
خيز براي جبران

ديدار امروز برابر بادران براي برانکو اهميت بسياري دارد. جام اين رقابت‌ها شايد از معدود افتخاراتي باشد که مرد کروات نيمکت سرخپوشان در طول مدت حضورش در اين تيم، موفق به کسب آن نشده، اما بدتر از همه حذف غيرمنتظره و ناباورانه فصل گذشته برابر قشقايي است که اهميت اين بازي را براي پرسپوليس و سرمربي آن دوچندان كرده است. پرسپوليس فصل گذشته در غياب شش بازيکن ملي‌پوش خود به قشقايي باخت. البته در ضربات پنالتي و حالا برانکو  در پي جبران و راهيابي به مرحله بعد اين رقابت‌هاست تا بار ديگر توانايي‌هاي خود و تيمش را ثابت کند. 
   
مچ‌اندازي مدعيان ليگ يک و برتر

صدرنشين ليگ که حالا فاصله‌اش با پارس جنوبي نيز افزايش يافته و در حاشيه امنيت قرار گرفته با پيروزي در اين ديدار مي‌تواند با انگيزه‌هاي بيشتري به روند خود ادامه دهد. با وجود اين اما رقابت‌هاي جام حذفي همواره داستان خود را داشته و بارها و بارها حتي همين پرسپوليس در بهترين شرايط و در حالي که اوضاع بسيار خوبي در ليگ داشته، نتوانسته از عهده تيم‌هاي بي‌نام و نشان در جام حذفي بربيايد. حالا بايد ديد باخت فصل قبل به قشقايي توانسته تجربه خوبي براي عبور از سد نارنجي‌پوشان بادران باشد يا تيمي که در رقابت‌هاي ليگ يک با کسب نتايج خوب، خود را به رده دوم جدول رسانده و مدعي صعود به ليگ برتر است، مدافع عنوان قهرماني ليگ برتر را در آزادي زمين‌گير مي‌کند!
   
خط و نشان نارنجي‌پوشان

بادران که حامي مالي آن با همين نام يکي از شرکت‌هاي هرمي فعال در کشور است از نارنجي‌پوش شدن آزادي در بازي برابر پرسپوليس خبر داده و گفته كه قصد دارد حاميان خود را از سرتاسر کشور با اتوبوس به آزادي برساند تا در بازي حساس مرحله يک‌هشتم نهايي جام حذفي مشوق آنها برابر پرسپوليس باشند، هرچند که اين تيم تنها مي‌تواند 10 درصد آزادي را در اختيار داشته باشد و اين ادعا بيشتر جنبه کري خواندن براي حريف قبل از رويارويي دارد.  محمد ربيعي که پدرش يک پرسپوليسي قديمي است، بازي با سرخپوشان را يک ديدار جذاب توصيف مي‌کند: «نفت اگر حريف ما بود، از لحاظ کيفي و فني براي ما کمي ساده‌تر بود، اما پرسپوليس جذابيت‌هاي خودش را دارد که براي برتري برابر آن تمام تلاشمان را مي‌کنيم. پدرم طرفدار قديمي پرسپوليس است، اما در اين بازي او استثناً طرفدار من و تيمم خواهد بود و اميدوارم با دست پر آزادي را ترک کنيم.»
   
برانکو در دوراهي

برانکو براي اين بازي در يک دوراهي سخت قرار دارد. بازي با بادران در جام حذفي فرصت خوبي براي اعتماد به نيمکت ذخيره‌هاست که بازيکنان خوبي روي آن نشسته‌اند. از بوژيدار گرفته تا شايان مصلح، صادق محرمي، بشار رسن، فرشاد احمدزاده و سيامک نعمتي که مي‌توانند رقابت خوبي با بازيکنان اصلي تيم داشته باشند، اما تجربه تلخ گذشته برانکو را براي انتخاب دودل کرده و اجازه نمي‌دهد او به راحتي چشم به نفرات ذخيره بدوزد و آنها را بي‌محابا راهي ميدان کند. از سوي ديگر اين تصميم مي‌تواند شرايط را سخت‌تر کند، خصوصاً که طي روزهاي اخير، بازيکنان اصلي اين تيم اعتراض‌هاي زيادي به شرايط مالي تيم داشتند  و کنار گذاشتن آنها در اين مقطع، جزآشفته کردن اوضاع چيزي به دنبال نخواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار