کد خبر: 868185
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴
دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف سمنان:
دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: بی‌حجابی محصول ناهنجاری فرهنگی است و سبب استفاده ابزاری از بانوان می‌شود.
حیدر آسیابی  ضمن بیان اینکه عفاف و حجاب بارزترین نماد تمدن ایرانی و اسلامی است، افزود: حجاب یک نماد فرهنگی و اجتماعی است که باید مورد توجه خاص قرار گیرد.
وی ادامه داد: پیشینه عفاف و حجاب به قبل از اسلام برمی‌گردد و این موضوع تنها در دین اسلام مورد توجه نیست.
دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان تصریح کرد: با آغاز دین اسلام و رواج فرهنگ اسلامی در دنیا و جوامع انسانی، موضوع عفاف و حجاب به اوج و تکامل خود رسیده است.
آسیابی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب ارزش به‌حساب می‌آید و ریشه در فطرت انسان دارد، اظهار داشت: بی‌عفتی در تمام کشورهای دنیا جواز دینی ندارد و ادیان دیگر نیز این موضوع را نمی‌پذیرند.
وی همچنین با بیان اینکه بی‌عفتی و بی‌حجابی محصول یک ناهنجاری فرهنگی است و پسندیده نیست، گفت: متأسفانه قباحت برخی از ناهنجاری‌ها از بین رفته است که باید در این خصوص کارشناسی‌های لازم انجام شود.
دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان اظهار کرد: وجه تمایز یک کشور اسلامی با دیگر کشورها در رعایت عفاف و حجاب در جامعه است که به‌عنوان یک شاخصه اصلی حکومت اسلامی نیز معرفی می‌شود.
آسیابی ادامه داد: بی‌حجابی برای بانوان یک آزادی به‌حساب نمی‌آید، بلکه باعث استفاده ابزاری از آنان می‌شود.
وی گفت: بی‌عفتی و بی‌حجابی باعث هوس‌رانی افراد سوءاستفاده‌گر می‌شود و این موضوع تنها یکی از مشکلات اساسی است که بدحجابی و بی‌حجابی به همراه خود دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار