کد خبر: 864705
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
لیگ جهانی - والیبال ایران و آرژانتین - عادل غلامی

عادل غلامی پس از قهر و ترک اردوی تیم ملی والیبال، از تیم ملی کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، عادل غلامی و محمد موسوی در تمرین عصر روز گذشته (یکشنبه) تیم ملی والیبال ایران با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که منجر به تذکر ایگور کولاکوویچ به هر دو بازیکن شد، اما عادل غلامی پیراهن خود را درآورد و محل تمرین تیم ملی را ترک کرد.

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در نشست فوق‌العاده به این موضوع رسیدگی کرد و صبح امروز (دوشنبه) نیز مجددا در جلسه‌ای به بررسی این موضوع پرداخت و نهایتا تصمیم به کنار گذاشتن عادل غلامی از ترکیب تیم ملی والیبال گرفت و در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

" نظم و احترام از ارکان اساسی هر تیم در رسیدن به موفقیت است و تحت هر شرایطی این ارکان بدون هیچ ملاحظه کاری باید حفظ شوند.تمرینات تیم ملی والیبال تاکنون با نظم پیگیری شده است. بازیکنان در این مدت به طور کامل و به دور از هیچ حاشیه‌ای در اختیار تیم و کادر فنی بودند. ترک تمرین از سوی عادل غلامی به دلیل نداشتن کنترل رفتار در شرایط بحرانی از سوی این بازیکن انجام شده است و به رغم وجود حسن سابقه و نظم و خوش رفتاری این بازیکن در طول تمرینات، از دید کادر فنی و به ویژه شخص ایگور کولاکوویچ این رفتار عادل غلامی یک اشتباه بزرگ و نابخشودنی است. عادل غلامی به رغم اینکه تاکنون حاشیه‌ای نداشته است و همیشه به موقع در تمرینات و اردو شرکت کرده است، اما به علت مرتکب شدن این خطای بزرگ از تیم ملی والیبال کنار گذاشته می‌شود."

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار