کد خبر: 859920
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
بسکتبال جوانان

تیم ملی بسکتبال جوانان ایران در دومین دیدارش از جام جهانی برابر ایتالیا مغلوب شد.

به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان ایران این مسابقه را خوب شروع کردند و می‌توانستند تا انتها نیز عملکرد خوبشان را داشته باشند اما افت در کوارتر سوم کار دستشان داد و باعث شد نتیجه را واگذار کنند. ایران در این مسابقه با نتیجه 64 بر 45 برابر ایتالیا باخت.

شاگردان رضا نوری مسابقه را خوب شروع کردند. امیرحسین آذری کاپیتان تیم ملی شروعی طوفانی داشت و خیلی خوب کار می‌کرد. در کوارتر اول تیم ملی هم در دفاع و هم در حمله عملکرد مناسبی داشت و پایاپای با حریف اروپایی‌اش پیش می‌رفت اما در دقایق پایانی تمرکزش را از دست داد و کوارتر اول را 19 بر 11 واگذار کرد.

در کوارتر دوم ملی‌پوشان با اینکه در حمله موفق نبودند اما دفاع خوبی داشتند. بازی کاملا پایاپای و نزدیک بود و در نهایت این کوارتر 11 بر 11 تمام شد.

بسکتبالیست‌های جوان ایران در دقایق پایانی نیمه اول خیلی خوب بودند و این امیدواری ایجاد شد که بتوانند در نیمه دوم اختلاف امتیازی را کاهش دهند اما کوارتر سوم را بسیار ضعیف شروع کردند و حرفی برای گفتن نداشتند. دفاع ضعیف و بی‌برنامه بودن در حمله باعث شد کوارتر سوم ایتالیا 21 بر 13 به برتری برسد و اختلاف امتیازی را افزایش دهد.

شاگردان نوری کوارتر پایانی مسابقه را بهتر آغاز کردند و اختلاف امتیازی را به به زیر 15 رساندند. ایتالیا 54 بر 40 پیش بود و با دفاع بهتر سعی داشت این اختلاف را حفظ کند. در این کوارتر هم ایتالیا بهتر بود و توانست 13 بر 10 به برتری برسد و در نهایت 64 بر 45 برنده میدان شود و دومین بردش را جشن بگیرد.

در این دیدار  امیرحسین آذری با 13 امتیاز و تاثیرگذاری 10 بهترین بازیکن تیم ملی ایران بود.

تیم ملی ایران سه شنبه با آنگولا بازی خواهد داشت و برای کسب رده سوم به مصاف این تیم می‌رود.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار