کد خبر: 857936
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
معاون استانداری ایلام:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: پتروشیمی مهران از طریق فاینانس اجرایی می شود.

حشمت الله عسگری روز دوشنبه در نشست کارگروه فرصت های سرمایه گذاری در استان اظهار کرد: فرآیند جذب سرمایه گذار بسیار پیچیده و زمانبر بوده و باید مشوق ها و فرآیندها را به گونه ایب تسهیل کنیم تا سرمایه گذاران با فراغ بال و آرامش خاطر برای مشارکت در اجرای طرح ها حضور پیدا کنند.

وی افزود: استان ایلام با توجه به ظرفیت های بسیار خوب به ویژه در حوزه انرژی مستعد حضور و مشارکت سرمایه گذاران برای اجرای طرح های بزرگ صنعتی است ولی تاکنون نتوانسته ایم این ویژگی های ممتاز را به خوبی معرفی کنیم.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه فرصت های سرمایه گذاری در استان در سامانه ای به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی گردآوری و طراحی شده است، یادآور شد: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به این سامانه از ویژگی های طرح های مصوب آشنا شوند.

عسگری ادامه داد: یکی از طرح هایی که در این زمینه وجود دارد پتروشیمی مهران است که امیدواریم امسال بتوانیم از طریق فاینانس برای ان سرمایه گذار مشخص کنیم.

وی با اشاره به برگزاری نشست های ستاد تسهیل سرمایه گذاری در استان، گفت: برگزاری مستمر این جلسات در شناسایی موانع و مشکلات پیش رو بسیار تاثیرگذار است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر