کد خبر: 857467
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
انتقاد آيت‌الله نوري همداني از برخي مسئولان
آيت‌الله نوري همداني از برخي سخنان مسئولان انتقاد كرد و اظهار داشت: عده‌اي مكرراً از ولي فقيه صحبت مي‌كنند ولي در عمل خلاف آن عمل مي‌كنند. معناي ولي فقيه را نمي‌دانيد به درس‌هاي امام مراجعه كنيد.
به گزارش رسا، آيت‌الله حسين نوري همداني از مراجع تقليد در ديدار شماري از بسيجيان، هوشياري در مقابل توطئه‌هاي دشمن را ضروري دانست و گفت: كساني كه سخن اختلاف‌انگيز بگويند و جامعه را دوقطبي كنند و كشور را از وحدت كه از ضروريات جامعه امروز ما است دور كنند، بي ترديد در حال خيانت هستند. وي افزود: اين كشور ولي فقيه دارد و اين حكومت با نظام كه در رأس آن ولي فقيه ذكر شده با رأي 98 درصدي مردم قبول شده است. عده‌اي در سخنراني‌ها مكرر از امام و ولي فقيه صحبت مي‌كنند ولي در عمل خلاف فرمايش ايشان انجام مي‌دهند. اگر معناي ولي فقيه را نمي‌دانيد حداقل به درس‌هاي ولايت فقيه امام مراجعه كنيد تا بفهميد ولي فقيه چيست و چه اختياراتي دارد. 
 
اين مرجع تقليد تصريح كرد: امروز در جامعه وحدت عملي مي‌خواهيم، عملاً پشت سر ولي فقيه باشيم نه فقط در سخنراني يك جلسه بگوييم در جاي ديگري سخنراني خلاف آن راداشته باشيم و جامعه را به اختلاف ببريم. هركسي به هر بهانه‌اي بخواهد نظام را تضعيف كند، خون شهدا را پايمال و امنيت ما را خدشه‌دار كند؛ مردم سكوت نخواهند كرد. مردم با كسي عهد نكرده‌اند كه اگر كسي بخواهد ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي آنان را زير سؤال ببرد تحمل كنند. پس به جاي طرح مسائل اختلاف انگيز همه حول محور رهبري وحدت داشته باشيم. آيت‌الله نوري همداني افزود: انقلاب را با تمام شاخص‌ها و آرمان‌هاي آن حفظ كنيم، توليد و اشتغال را براي معيشت مردم و كار جوانان جدي بگيريم. كشور مقتدر ايران را با عزت و سربلندي حفظ كنيم، نگاه به خارج از كشور نداشته باشيم، دل‌خوش به امريكا نباشيم، امريكا ذاتش قلدري و جنايت و خيانت و غارتگري است و همه ديديم چگونه سنا برجام را نقض مي‌كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار