کد خبر: 855501
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
محمدرضا ساکت

مدیر تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال می‌گوید اواخر هفته آینده وضعیت سرمربی تیم ملی امید مشخص می شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدرضا ساکت درباره سرمربیگری جواد نکونام در تیم‌ ‌ملی جوانان، اظهار کرد: هیچ اسمی هنوز مطرح نشده است، زیرا هنوز جلسه کمیته‌ فنی تشکیل نشده است. امروز (چهارشنبه) قرار است آقای پیروانی گزارشی از مسابقات جام جهانی را ارائه دهند، بنابراین ممکن است جلسه دومی را هم روز شنبه برگزار کنیم. بعد از آن جلسه می‌توان درباره مباحث مختلف به صحبت پرداخت.

وی در ادامه‌ درباره وضعیت کادرفنی تیم‌ ‌ملی امید هم گفت‌: کمیته‌ جوانان از حدود چهار ماه قبل برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است و بازیکنانی که به رده سنی امید می‌خورند را مورد بررسی قرار داده است و در این ارتباط پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است بنابراین خیلی از بازیکنان قرار است در تیم‌ ‌ملی امید حضور داشته باشند الان عضو تیم‌ ‌ملی جوانان هستند. منتظر بودیم تا وضعیت مسابقات ما در کره جنوبی مشخص شود، بعد از آن نیز درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی امید تصمیم گیری شود. فکر می‌کنم هفته‌ آینده درباره این موضوع به طور کامل تصمیم گیری کنیم، اما همان طور که گفتم رصد و شناسایی بازیکنان توسط کمیته‌ جوانان صورت گرفته است.

مدیر تیم‌های‌ ‌ملی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی تیم‌ ‌ملی جوانان هدایت تیم‌ ‌ملی امید را بر عهده خواهد داشت یا خیر، گفت‌: در مورد کادر فنی تا آخر هفته‌ آینده تصمیم گیری می‌کنیم، اما آن چیزی که مهم است کارهای فنی و بررسی‌های کلی صورت گرفته است.

ساکت در ادامه‌ درباره تداخل برنامه‌های آماده سازی تیم‌ ‌ملی امید و شروع لیگ برتر هم گفت‌: این تداخل‌ها همیشه در برنامه‌ها  وجود داشته است. این مساله در اختیار فدراسیون‌ها نیست و طبیعتا بعد از این که لیست نهایی مشخص شود، تعاملات با باشگاه‌ها آغاز خواهد شد. من امیدوار هستم که باشگاه‌ها هم همراهی لازم را انجام بدهند، چرا که ما در بحث جوانان ناهماهنگی‌هایی با باشگاه‌ها داشتیم. فدراسیون در آن مقطع در یک دو راهی قرار گرفته بود، زیرا از طرفی باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودند و از یک طرف هم برخی از بازیکنان یاران اصلی و شاخص تیم‌های‌شان بودند و از طرفی هم در تیم‌ ‌ملی هم به آنها نیاز داشتیم. این چالش همیشه وجود داشته است و ما نمی‌توانیم با یک برخورد اداری و دستوری با آن برخورد کنیم. البته فدراسیون فوتبال می‌تواند همیشه تصمیم قاطعی در این باره بگیرد، اما همیشه ملاحظات فنی برای حمایت از باشگاه‌ها وجود داشته است. ‌

مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران درباره بلیت فروشی دیدار ایران مقابل ازبکستان هم گفت‌: در این مسابقه بلیت فروشی به طور کامل الکترونیکی انجام می‌شود و هواداران می‌توانند با ورود به سایت مشخص شده بلیت بازی را تهیه کنند. پیش‌بینی کرده‌ایم که در محل ورزشگاه بلیت فروشی صورت نگیرد و هر کسی با در دست داشتن کارت ملی خود می‌تواند به سایت مراجعه کرده و بلیت را خریداری کند. تاکید می‌کنیم که از هم اکنون وارد سایت شوند و بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند. کسی که بلیت الکترونیکی نخریده باشد نمی‌تواند وارد ورزشگاه شود. البته ما نسبت به برقراری نظم و انضباط هم تذکر می‌دادیم و امیدواریم مقرراتی که مورد تاکید فیفاست، اجرایی شود. اخیرا شاهد محرومیت باشگاه پرسپولیس بودیم. این خطر بالقوه ممکن است برای بقیه تیم‌ها هم ایجاد شود. بنابراین خود مردم باید در اجرای قوانین و مقررات AFC و فیفا تعامل کامل را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد حدود 10 هزار بلیت در ورزشگاه فروخته شود، گفت‌: با توجه به این که چند روز تا روز مسابقه زمان باقی‌ مانده است، تاکید کردیم که در روز مسابقه بلیتی در ورزشگاه فروخته نشود، لذا از همه علاقمندان می‌خواهم به سایت مربوطه مراجعه کنند و اقدام به خرید بلیت کنند.

ساکت در پاسخ به این سوال که نبود مدیر رسانه‌ای تیم‌ ‌ملی باعث ایجاد فاصله‌ میان رسانه‌ها و تیم‌ ‌ملی در جهت پوشش اخبار تیم شده است و این که آیا برای حل این موضوع چاره‌ای اندیشیده است یا خیر، گفت‌: شما شب گذشته از طریق سایت فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های رسانه‌ای  تیم‌ ‌ملی  مطلع شدید. برنامه‌ای که بسیار خوب ان را تنظیم کرده‌اند و اعلام کردند و طبق آن چیزی که در سایت فدراسیون فوتبال اعلام شده طبیعتا با توجه به شرایط تمرین تیم‌ ‌ملی و محدودیت‌هایی که وجود دارد زمان‌های خاصی مدنظر کارلوس کی‌روش است. انتظار داریم در آن چارچوب تعیین شده رسانه‌ها هم تیم‌ ‌ملی را همراهی کنند. در حال‌ حاضر نحوه عمل به صورت کاملا روشن از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام شده است و بقیه موارد هم مرتبا اعلام می‌شود.

مدیر تیم‌های‌ ‌ملی فدراسیون فوتبال در ادامه‌  و در پاسخ به این سوال که در اردوی اتریش فاصله میان رسانه‌ها و تیم‌ ‌ملی هم از نظر بعد زمانی و هم از نظر بعد مکانی ایجاد شده بود،  زیرا مدیر رسانه‌ای هم حضور نداشت این خلا بیشتر نمایان بود، وضعیت مدیر رسانه تیم‌ ‌ملی را توضیح ندادید، گفت‌: طبیعتا در این باره این موضوع هماهنگی‌های لازم با آقای کی‌روش انجام خواهد شد. در حال‌ حاضر هم اطلاع رسانی از داخل تیم‌ ‌ملی انجام می‌شود و تصاویر ارسال می‌شود.

در این لحظه خبرنگار خطاب به ساکت گفت‌ که بعد از بازی تیم‌ ‌ملی برابر مونته نگرو این اتفاق رخ نداد که ساکت پاسخ داد: ما گله اصلی را از سازمان صدا و سیما داریم که بازی به این مهمی که بسیار کیفیت فنی داشت را مورد پوشش قرار نداد؛ بازی که از طریق تلویزیون مونته نگرو و از طریق ماهواره‌ها پخش می‌شد. در این باره هم سازمان صدا و سیما هیچ اطلاع رسانی را به فدراسیون فوتبال انجام نداده بود. حتی آقای تاج هم پیگیر بودند که این بازی پخش شود اما هیچ اعلام نیازی به فدراسیون انجام نشده بود. تلویزیون یک شانس بسیار بزرگ را از مردم گرفت که نتوانستند یک بازی بسیار خوب را تماشا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار