کد خبر: 855042
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
اشکان دژاگه

کاپیتان تیم ملی فوتبال معتقد است که تیم ملی با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه می‌تواند موفق شود.

به گزارش ایسنا، اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال درباره کمپ اتریش گفت:  من کمی دیر به بازیکنان ملحق شدم اما این اردو امکانات مناسبی نظیر زمین و چمن مناسب برای تمرین تیم ملی داشت. تیم در این کمپ خوب کار کرده و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته است. با توجه به اینکه فشار تمرینات بالا است، خوشبختانه در این کمپ ملی پوشان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

وی درباره دیدار برابر مونته نگرو هم گفت: بازی با تیمی که در سطح بالایی قرار داشته و بازیکنانی دارد که در لیگ اروپا شاغل هستند، بازی بسیار محکمی برای ما بود. مونته نگرو همانند ازبکستان بازی می‌کند و ما توانستیم با شبیه سازی این دیدار دوستانه، پیروز میدان شویم. فکر می‌کنم بازیکنانی که در اردو حضور دارند آماده هستند و فقط مسعود شجاعی و چند بازیکن دیگر پرسپولیس به تیم ملی اضافه خواهند شد و مطئنم با کیفیت بالای خود به تیم ملی کمک می‌کنند تا بتوانیم مقابل ازبکستان بازی خوبی را به نمایش گذاشته و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی درباره حضور بازیکنان جوان و بازی دادن به آنها در تیم و روندی که تیم ملی رو به جلو طی می‌کند گفت: تیم جوانی داریم و بازیکنان خوبی هستند که در باشگاه‌های خود بازی می‌کنند. روز گذشته تیم ملی ایران با چند بازیکن جوان در کنار ملی‌پوشان پر تجربه برابر مونته نگرو بازی کرد. تیم مقابل بسیار قوی بود. این تیم از بازیکنانی بهره می‌برد که در منچستر سیتی، اتلتیکو مادرید، یونتوس و سویا اسپانیا بازی می‌کنند و ما با تیم جوان خود این دیدار را بردیم.

وی در پایان گفت: اگر با تلفیقی از بازیکنان جوان و پرتجربه ادامه دهیم و خوب کار کنیم در آینده تیم قوی و موفقی خواهیم داشت.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار