کد خبر: 826439
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
مدیرشرکت مخابرات منطقه کرمانشاه:
کرمانشاه- خبرنگار جوان: مدیر شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه به معرفی تکنولوژی های جدید مخابراتی و راه حل های رفع مشکلات مشترکین پرداخت.
کرمانشاه- خبرنگار جوان: مدیر شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه به معرفی تکنولوژی های جدید مخابراتی و راه حل های رفع مشکلات مشترکین پرداخت.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، مهندس مسیب قبادیان با بیان اینکه در حوزه موبایل تقاضا برای استفاده از شبکه تلفن همراه نسل های بالاتر رشد کرده است، گفت: یکی از برنامه های ما در شرکت مخابرات که بخاطر همین رشد تقاضا که قرار بود در دو سال آینده انجام شود ارتقا این شبکه بوده که زمانش به یک سال کاهش پیدا کرد و از تیر امسال ما شروع به نصب شبکه تلفن همراه استان (شبکه همراه اول) کرده ایم.

وی افزود: در این برنامه نصب ۱۹۰ سایت نسل ۳ و ۱۹۰ سایت نسل ۴ تلفن همراه در دستور است و انشالله تا پایان امسال به شبکه تلفن همراه اول استان اضافه می شود، که خود این نقش بسیار مهمی را در افزایش کیفیت و سرعت اینترنت همراه اول دارد.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه خطاب به شهروندان کرمانشاهی خواستار همکاری در نصب این سایت ها شد و گفت: چون هم اکنون در حال یک باز طراحی در شبکه تلفن همراه استان هستیم، در این طراحی نیاز به بیان مشکلات از زبان خود مردم هستیم و اینکه در تسریع اجرای پروژه مشارکت کنند.

وی افزود: هم اکنون خیلی از سایت های ما در منازل مسکونی و پشت بام برخی از خانواده ها در استان است که نیاز به مراجعه و جمع آوری تجهیزات قبلی و هم چنین نصب تجهیزات جدید هستیم، لذا این همکاری را از مردم انتظار داریم که مشکلاتی که وجود دارد مرتفع شود.

وی با اشاره به سرویس های مخابراتی استان کرمانشاه گفت: ما در همه حوزه های «آی سی تی» اعم از اینترنت، تلفن ثابت و موبایل سرویس های متنوعی را داریم که مشخصا در بحث اینترنت در دو بخش اینترنت خانگی به مردم شریف استان کرمانشاه سرویس دهی می کنیم.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه افزود: در حوزه اینترنت خانگی از تکنولوژی ADSL که همان اینترنت پر سرعت است، استفاده می کنیم و در فصل های مختلف نیز جشنواره های متعدد را تعریف کرده و در آن جشنواره ها سرویس های مختلف را به مردم اطلاع رسانی می کنیم.

وی ادامه داد: براساس مطالعات صورت گرفته که در حوزه مشتریانمان انجام می دهیم، متناسب با نیاز آنها سرویس های مختلف را طراحی و پیشنهاد می کنیم.

پیاده سازی تکنولوژی جدید VDSL بر شبکه اینترنت استان کرمانشاه

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به جدیدترین تکنولوژی های اینترنتی مبتنی بر شبکه سیمی با عنوان VDSL گفت: تکنولوژی جدید مبتنی بر سیم در فاصله ۵۰۰ متری تا حدود ۱۰۰MG به لحاظ تئوری می تواند بر بستر سیمی اینترنت را به مشتریان ارائه دهد.

وی افزود: ما در برنامه های آتی مخابرات منطقه کرمانشاه به دنبال انتقال اینترنت نسل ADSL++ به VDSL هستیم.

ارزش افزوده درج شده در قبوض، ربطی به مخابرات ندارد

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه در خصوص محاسبه ارزش افزوده قبضه های مشترکین نیز توسط مخابرات گفت: ارزش افزوده طبق قانون ۹ درصد است و ۹ درصد مالیات و ارزش افزوده به حساب مشترکین اضافه می شود که به نفع دولت این رقم دریافت و پرداخت می شود و مخابرات هیچ دخل و تصرفی در ارزش افزوده ندارد.

وی در خصوص مشکل قطع برخی از خطوط تلفن علی رغم پرداخت بدهی نیز گفت: این مشکل یکی دو ماه پیش در شبکه موبایل استان به خاطر برگردان شبکه بر روی سیستم های جدید داشتیم که هم اکنون این مشکل مرتفع شده و اخیرا مشکلی را در این باب نداریم. البته همچنان اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد، مشترکین می توانند از طریق سامانه ۲۰۰۰ نسبت پرداخت قبوض اقدام کنند و بلافاصله سیستم با اتصال به شبکه مشترکین وصل را انجام می دهد.

قبادیان در خصوص مشکل عدم وجود شبکه اینترنت در برخی از نقاط استان نیز گفت: اینترنت موبایل از چند سال اخیر در استان راه اندازی شده و نسل ۳ را در یکی دو سال اخیر شروع کردیم که طی آن همه مناطق شهر از این اینترنت تقریبا بهره مندند و امیدواریم تا پایان سال این پوشش کامل شود و بتوانیم مشکلات را هم مرتفع کنیم.

وجود ۸۰ هزار مشترک اینترنت مخابرات در استان کرمانشاه

وی افزود: از این تعداد ۸۰ هزار مشترک مربوط به شرکت مخابرات استان و باقی آن مربوط به شرکت های دیگر است.

قبادیان از وجود ۳۰۰۰ ظرفیت بلا استفاده در این زمینه در استان خبر داد و گفت: این امکان را داریم که به همه مشتریان تلفن ثابت سیمی را بدهیم و امیدواریم بتوانیم این ظرفیت را تا پایان سال بتوانیم واگذار کنیم.

راه اندازی پروژه Wifi شهری در نقاطی که خطوط تلفن بی سیم دارند

وی افزود: طبیعتا ما در نقاطی از شهر مشکلاتی را داریم و خواهشمان از هم استانی های عزیز این است که از طریق سامانه ۹۹۹۰ این مشکلات پوششی را به ما منعکس کنند.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه در خصوص مشکل برخی از مناطق استان که خطوط تلفن زمینی ندارند و نمی توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند نیز گفت: در خصوص این مناطق که ممکن است خطوط آن ها بی سیم باشد که در حال حاضر امکان اتصال به اینترنت را ندارند، در حال راه اندازی پروژه WIFI شهری هستیم و کار نصب تجهیزات در برخی مناطق آغاز شده است و مناطق مستعدی که تقاضا برای اینترنت باشد، از طریق اینترنت بی سیم مشکل آنها را حل خواهیم کرد.

تعرفه های اینترنتی ارزان شده است

وی هم چنین در خصوص افزایش تعرفه بسته های اینترنتی نیز گفت: تعرفه های اینترنت نه تنها گران نشده، بلکه ارزان شده است و احتمال می دهم برخی از همشریان در حال استفاده از اینترنت حجمی معمولی باشند که یقینا هزینه آن را بالا می برد. پیشنهاد ما این است که به سایت WWW.MCI.IR مراجعه و نحوه فعالسازی اینترنت نسل ۳ یا بسته نوترینو استفاده کنند که هم هزینه کمتری برای آنها دارد و هم می توانند با توجه به تنوع بسته های موجود، بسته مورد نیاز خود را انتخاب کنند.

مراجعه هفتگی به درب منازل ۲۰۰ مشترک اینترنت در استان

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه، در خصوص مشکل سرعت پایین برخی از مشترکین نیز گفت: حیات و ممات شرکت مخابرات به مشتریانش وابسته است و وظیفه ما ارائه سرویس مورد انتظار است. لذا ما طی برنامه ای که اخیرا گذاشته ایم به شکل مرتب و هفتگی اینترنت مشتریان را بررسی می کنیم و در هفته با مراجعه به درب منازل ۲۰۰ مشترک بتوانیم مشکلات آنها را بررسی و حل کنیم.

وی افزود: طی این طرح اگر مشترکین تماس بگیرند و زودتر مشکلشان را به ما اعلام کنند، آنها را در برنامه خواهیم گذاشت تا مشکلاتشان در اولویت قرار گیرد و رفع شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر