کد خبر: 821637
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
بازدید وزیر دادگستری از غرفه «روزنامه جوان»
وزیر دادگستری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محاکمه افراد دارای فیش های نجومی به کجا رسید، گفت: افرادی که دارای فیش های نجومی هستند اقدام مجرمانه ای انجام نداده اند، آنها فقط طبق ضوابطی که ما قبول نداریم حقوق دریافت کرده اند و برخی عودت داده اند و درصدد گرفتن باقی مانده آن هستیم.
برخی از فیش های نجومی عودت داده شدوزیر دادگستری با حضور در غرفه «روزنامه جوان» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محاکمه افراد دارای فیش های نجومی به کجا رسید، گفت: افرادی که دارای فیش های نجومی هستند اقدام مجرمانه ای انجام نداده اند، آنها فقط طبق ضوابطی که ما قبول نداریم حقوق دریافت کرده اند و برخی عودت داده اند و درصدد گرفتن باقی مانده آن هستیم.  
 
حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پور محمدی، وزیر دادگستری در پنجمین روز بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های از غرفه «روزنامه جوان» بازدید کرد و به گفت و گوی کوتاهی با خبرنگاران جوان پرداخت.
 
حجت الاسلام  والمسلمین پور محمدی گفت: حداکثر محاکمه برای افراد دارای فیش های نجومی این است که پولی را که گرفتند باید بازگردانند و در واقع اقدام مجرمانه ای صورت نگرفته، چرا که آنها فقط طبق ضوابطی که ما آن را قبول نداریم، حقوق دریافت کرده اند.
 
وی  افزود: در عین حال برخی موارد هم داریم که در اظهار نامه، نوع صدور فیش یا فوق العاده های دریافتی تخلف کرده اند و آن فساد محسوب می شود و در این رابطه مواردی از گذشته بوده حالا هم وجود دارد که به دادگاه ارجاع داده شده و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات برای آنها تشکیل پرونده داده اند.
 
وزیر دادگستری تاکید کرد: پرونده افرادی که تخلف کرده اند، بررسی می شود اما بقیه موارد آن حقوق غیر متعارفی بود که بیش از آن حد متعارف بوده است در رابطه با دستور داده شده که عودت داده شود و بخشی از آن را دیوان محاسبات گرفته است و باقی مانده آن را هم می گیرد و رئیس دیوان محاسبات هم در این خصوص گزارش داد.   

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۸
0
0
وزیر دادگستزی"بنابراین هیئتی که ناظر
در سازمان حقوق ودستمزد"این دریافتی
های نجومی را تائید کرده اند"مقصر هستند"مانند اقایان نوبخت"طیب نیا....و پنج نفره باقیمانده در این هیئت "باید
جوابگو باشند.
عارف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
0
0
از جناب آقای پورمحمدی که این واقعیت را بیان کرده اند باید تشکر کرد و باید گفت که مگه در کشورما همچین چیزی ممکن ،مدیران ما با سیلی به مردم صورت خودشان را سرخ مکنند اینها هم کار دشمنان و درگیری احزاب با یکدیگر است .نه ما باور نمیکنیم چون وزیر میگوید نیست حتما نیست
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر