کد خبر: 821403
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
بازدید مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از غرفه «روزنامه جوان»
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ضمن حضور در غرفه «روزنامه جوان» گفت: هدفی برای اصلاح فوتبال وجود ندارد.

هدفی برای اصلاح فوتبال وجود نداردمدیرعامل سابق باشگاه استقلال ضمن حضور در غرفه «روزنامه جوان»  گفت: هدفی برای اصلاح فوتبال وجود ندارد.

امیررضا واعظ آشتیانی، مدیر عامل سابق باشگاه استقلال ضمن حضور دربیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه «روزنامه جوان» بازدید کرد.

واعظ آشتیانی با اشاره به مدیریت فدراسیون فوتبال گفت: هدفی برای اصلاح فوتبال وجود ندارد و در واقع فقط مدیران جابه جا شدند اما ترکیب همان ترکیب است.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص درگیری لفظی کارلوس کرش و فدراسیون فوتبال اظهار داشت: مدیران فوتبال از قبل به کارلوس کرش باخته اند و به عبارت دیگر آنها نمی توانند خواسته های کرش را برآورده کنند.

وی ضمن اشاره به ورود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که به تازگی در این سمت قرار گرفته است، گفت: این نگاه که فردی که در این وزارت قرار می گیرد حتما سابقه ورزشی داشته باشد، نگاه قدیمی است و به نظر می رسد سلطانی فر مدیر موفقی باشد و عملکرد بهتری نسبت به گودرزی خواهد داشت.

واعظ آشتیانی همچنین در خصوص مرحوم پورحیدری گفت: پورحیدری آدم بی ادعا و بی حاشیه ای بود این وجه تمایز او نسبت به دیگر پیشکسوتان بود.

وی در خصوص استقلال عنوان کرد: این تیم می تواند جزو مدعیان این فصل باشد، فقط طرفدران باید صبوری داشته باشند، چرا که این تیم، تیم خوبی خواهد بود و جزو مدعیان هم می تواند باشد. این در حالی است که فقط کادر مدیریتی و فنی تلاش داشته باشد تا حواشی داخل مجموعه نیاید چه بسا حواشی می تواند در عملکردشان تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با بیان اینکه هر روز روزنامه جوان را مطالعه می کند، گفت:  من هر روز روزنامه جوان را از گیشه برمی دارم و اخبار آن را رصد می کنم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر