کد خبر: 821214
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
رئیس اتحادیه فروشندگان صنف لوازم خانگی از غرفه جوان بازدید کرد
طحان پور گفت: مردم باید نسبت به کالاهای ایرانی اعتماد داشته باشند. ان شاء الله خرید و فروش کالا و لوازم خانگی پس از پایان ماه صفر رونق پیدا خواهد کرد.


پس از ماه صفر بازار رونق پیدا می کندمحمد طحان پور، رئیس اتحادیه فروشندگان صنف لوازم خانگی ضمن حضور در بیست و دومین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه «روزنامه جوان» بازدید کرد.

طحان پور با اشاره به وضعیت بازار و مبارزه با کالاهای قاچاق در بازار گفت: در حال حاضر بازار تولید داخل و کالایی که درست وارد می شود، مشکلی ندارد. قاطعانه می گویم تنها قدم مثبتی که اتحادیه ما برداشت، این است این کالاها از چیدمان مغازه ها جمع شد. وقتی کالا از چیدمان مغازه ها برچیده شد کالای تولید داخل یا کالای وارداتی رسمی جایگزین آن قرار گرفت.


وی در خصوص کارت های اعتباری اظهار داشت: این حرکت ملموس نبوده و دلیل آن هم این است که کارت های 30 میلیونی به بالا وثیقه می خواهد.

 
رئیس اتحادیه فروشندگان صنف لوازم خانگی در خصوص مشکلات جوانان برای تهیه لوازم خانگی و نقش این اتحادیه در حل موانع جوانان در این زمینه گفت: تنها چیزی که در حال حاضر معضل محسوب می شود این است که بازنشستگان جای اشتغال جوانان را گرفته اند اما جوانان برای خرید لوازم می توانند به سایت اتحادیه مراجعه کنند.


طحان پور افزود: دولت بانک مرکزی را موظف کند که به جوانان وام دهد و اتحادیه ما می تواند جوانان را برای خرید بهترین کالای ایرانی و با قیمت مناسب هدایت کند.
 

وی ادامه داد: کالای خانگی بسیار متنوع است و انبار بسیار بزرگی می خواهد که بسیار هزینه بر است. اما من یک گله از تولید کنندگان و واردکنندگان دارم یک نفر پیدا نشد که در راستای حمایت داخل قدم برنداشت. در عین حال به طور کل پس از مبارزه با کالای قاچاق فرصت هایی هر چند اندک در جهت اشتغالزایی ایجاد شد.

 
رئیس اتحادیه فروشندگان صنف لوازم خانگی اظهار داشت: مردم باید نسبت به کالاهای ایرانی اعتماد داشته باشند. ان شاء الله خرید و فروش کالا و لوازم خانگی پس از پایان ماه صفر رونق پیدا خواهد کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر