کد خبر: 820938
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
با حضور خانواده شهدای مدافع حرم صورت میگیرد
مدیر مسئول غرفه سایت عقیق گفت: برنامه‌ای تحت عنوان «هم عهدی با شهدای مدافع حرم» در نظر گرفته شده که با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و تقدیم پلاک به اسم یکی از شهدای مدافع حرم انجام می‌شود.
جواد شادانلو در گفت‌وگو با تسنیم در نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: غرفه عقیق در بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات به شهدای مدافع حرم اختصاص پیدا کرده و درباره فضای کلی نمایشگاه می‌توان گفت که معمولاً نمایشگاه‌هایی که نزدیک به انتخابات برگزار می‌شود دارای فضای گرمتری هستند؛ در غرفه شهدای مدافع حرم تلاش شده است تا غرفه‌آرایی متفاوتی داشته باشیم تا بتوانیم مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه را جذب کنیم و محتوایی که مدنظر داریم را نیز منتقل کنیم.

وی افزود: برنامه‌هایی را نیز در نظر گرفته‌ایم تا دوستانی که با سایت عقیق ارتباط دارند از جمله مداحان، واعظان، اعضای هیئتهای مذهبی و ... در غرفه حضور پیدا کرده و به‌صورت ویژه درباره مدافعان حرم صحبت کنند و تلاش شده است تا هر روز یک خانواده شهدای مدافع حرم به نمایشگاه دعوت شود.

مسئول غرفه عقیق در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تصریح کرد: یک کار ویژه دیگر که برنامه‌ریزی شده، برنامه ای با عنوان «هم‌عهدی با شهدای مدافع حرم» است، به اینصورت که علاقمندان فرمی را تکمیل می‌کنند و یک پلاک به نام یکی از شهدای مدافع حرم تقدیم این افراد می‌شود تا ارتباطی عاطفی و معنوی بین فرد و شهید برقرار شود.

شادانلود گفت: برنامه‌ای در رابطه با رونمایی از کتابهای شهدای مدافع حرم درنظر گرفته شده است که در حال حاضر یک برنامه تثبیت شده که رونمایی از کتاب «بابا مهدی» درباره شهید مهدی قاضی‌خانی است که در روز پنجشنبه 20 آبان ساعت 16 با حضور خانواده شهید قاضی‌خانی در این غرفه برگزار می‌شود.

در نمایشگاه امسال 40 روزنامه، 13 خبرگزاری، 23 رسانه در حوزه دین و اندیشه، 86 رسانه در حوزه فرهنگ و هنر، 96 پایگاه خبری و هفته‌نامه سیاسی و اجتماعی، 79 رسانه با محوریت خانواده و 11 عنوان نشریات تخصصی کودکان حضور دارند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از 14 تا 21 آبان‌‌ماه از ساعت 9:30 تا 20:30 پذیرای علاقمندان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر