کد خبر: 818414
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
اخيراً برخي متكديان با خودرو اقدام به اخذ مبالغي از مردم به بهانه نداشتن بنزين مي‌كنند. در همین زمينه فردي با پارك كردن خودروي پژوي 405 خود كنار يكي از خيابان‌هاي اصلي شهر از عابران پياده درخواست مي‌كند تا به او براي تهيه هزينه درمان فرزند خود كمك كنند.
اين روزها سر هر چهارراه مي‌توان كودكاني را مشاهده كرد كه با به كارگيري شيوه‌هاي مختلف در حال تكدي‌گري هستند اما متأسفانه برخلاف تمام صحبت‌ها هنوز اين موضوع از سوي مسئولان ساماندهي نشده و هر روز آمار اين افراد افزوده مي‌شود. به گزارش پارس‌نيوز به گفته برخي كارشناسان، متكديان تهراني به طور متوسط بين 3 تا 7 ميليون تومان درآمد دارند كه به علت كمك‌هاي دلسوزانه مردم تعداد آنها در حال افزايش است. در اين ميان دستگاه‌هاي نظارتي هم مدام از طرح‌هاي ويژه خود براي جمع‌آوري اين افراد صحبت مي‌كنند اما گويا هنوز اراده‌اي براي رسيدگي به اين موضوع وجود ندارد و هر روز تعداد متكديان نه تنها كم نمي‌شود بلكه اضافه‌تر هم مي‌شود.

به عنوان نمونه اخيراً برخي متكديان با خودرو اقدام به اخذ مبالغي از مردم به بهانه نداشتن بنزين مي‌كنند. يكي از متكديان با پارك كردن خودروي پژوي 405 خود كنار يكي از خيابان‌هاي اصلي شهر از عابران پياده درخواست مي‌كند به او براي تهيه هزينه درمان فرزند خود كمك كنند اما وقتي با اين سؤال برخي عابران كه چرا با خودروي خود كار نمي‌كني روبه رو مي‌شود، نبود بنزين را بهانه كرده و از مردم وجهي بابت خريد بنزين هم طلب مي‌كند. تعدادي از مردم هم از سر دلسوزي وجهي را پرداخت مي‌كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار