کد خبر: 799682
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
60457.jpg

مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس از آغاز تمرینات این تیم جهت حضور در لیگ برتر فوتسال کشور خبر داد.

حسین احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، بابیان اینکه تمرینان این تیم با وجود مشکلات از دو روز گذشته آغازشده است، تصریح کرد: از فصل گذشته 700 میلیون تومان بدهی بر دوش باشگاه مانده که از این مبلغ، 400 میلیون تومان مربوط به قرارداد بازیکنان و کادرفنی است.

وی اظهار کرد: با این‌ وجود بازیکنان و کادرفنی بر سر تمرینات حاضر شده و به قول و وعده‌هایمان جامه عمل پوشاندند و امیدوارم بتوانیم از خجالت‌شان دربیاییم.

احمدی با اشاره به حمایت نمایندگان مجلس استان هرمزگان از تیم آذرخش، خاطرنشان کرد: با حمایت‌های احمد مرادی خوشبختانه قرار است طی هفته‌های آتی مبلغ یک میلیارد ریال به تیم آذرخش پرداخت شود و همچنین اسپانسرهایی برای حمایت از این تیم پا پیش بگذارند.

وی با قدردانی از سایر مسئولان استانی به‌ویژه استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان و آشوری (عضو هیات‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی)، خاطرنشان کرد: امیدواریم این بسیج همگانی استان نیز منجر به حمایت از تیم آذرخش و موفقیت این تیم در فصل آینده شود تا بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای استان هرمزگان باشیم.

مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس با اشاره به جذب سه بازیکن غیر بومی، اضافه کرد: میلاد چراغی و امین نصرالله زاده از فصل گذشته نیز در تیم آذرخش باقی ماندند و با توجه به سرباز شدن عرف شبانه گرد دروازه‌بان بومی استان، امیر احمدپور دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران را جذب کنیم که این قدم مهمی در راه موفقیت در فصل آینده است.

احمدی از جذب بازیکنان جوان، آینده‌نگر و تأثیرگذار در تیم آذرخش خبرداد و ادامه داد: بازیکنان اسمی نرخ بالایی دارند که جذب آن ها از توان تیم آذرخش خارج است.

وی با اشاره به تمدید قرارداد تمامی بازیکنان بومی فصل گذشته، افزود: امیدواریم در فصل آینده همچون فصل گذشته به عنوان پدیده مسابقات حاضر شده و بتوانیم رتبه ای بهتر کسب کنیم هرچند مشکلات مالی تنها دغدغه مان در این راه است.

مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس از سرمربیگری عباس روز پیکر خبرداد و اضافه کرد: موسی زاهدی (سرپرست)، امید پرمر (مربی بدنساز) و علی فیروزی (تدارکات) تاکنون حضورشان در جمع کادرفنی قطعی شده است.

احمدی با اعلام پیش بینی 15 میلیارد ریالی بودجه این تیم در فصل آینده، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با حمایت هواداران در فصل آینده به عنوان تنها نماینده هرمزگان در رشته های توپی دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش ایسنا، در هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور، پنج شنبه 7 مردادماه تیم آذرخش بندرعباس مهمان تیم میثاق تهران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار