کد خبر: 795266
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
رئیس بسیج جامعه زنان در نشست خبری
رئیس بسیج جامعه زنان با اشاره آغاز هفته حجاب و عفاف از ۱۹ تیر، گفت: در این هفته شاهد برگزاری اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در ۴۰۰ نطقه کشور خواهیم بود.
جوان آنلاين: مینو اصلانی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته جهانی حجاب و عفاف، اظهار داشت: ستاد جهانی حجاب و عفاف از ابتدای امسال کار خود را آغاز کرد و هدف آن هم افزایی میان گروه‌های مختلف مردمی است.

وی افزود: این ستاد با هدف بیان خواسته‌های مردم و جوانانی که خواستار جامعه عفیف هستند، تشکیل شد و پیام انقلاب به تمام دنیا در جهت رفتار عفیفانه صادر می‌کند به گونه‌ای که هم اکنون شاهد هستیم در نقاط مختلف جهان جوانان با راه اندازی جنبش‌های مردمی به دنبال رهایی جامعه از بی‌بند و باری هستند. 

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: هفته حجاب و عفاف از 19 تیر آغاز و تا 25 تیر ادامه دارد همچنین 21 تیر با عنوان روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است که هم زمان با ایران در 70 کشور جهان ویژه برنامه‌های مختلف در این رابطه برگزار می‌شود.

اصلانی در خصوص برنامه‌های هفته حجاب و عفاف در کشو، بیان کرد: شنبه 19 تیر با عنوان عفاف و حجاب میراث انبیای الهی و ملل نامگذاری شده است که برنامه‌هایی از جمله اهدای صدها هزار شاخه گل همراه با پیام در سطح جامعه، نشست ادیان رسمی کشور با موضوع حجاب و عفاف از دیدگاه آموزه‌های دینی ادیان، گرامیداشت آغاز هفته حجاب و عفاف در سطح واحدهای تولیدی و صنعتی و آغاز عضویت در پویش مردمی حجاب من، نگاه تو پاکی و آرامش ما در فضای مجازی راداریم.

وی مطرح کرد: یک‌شنبه 20 تیر با عنوان عفاف و حجاب، سیره نبوی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی نامگذاری شده است که برنامه‌هایی از جمله معرفی کتاب تعلیم آسمانی با موضوع عفاف و حجاب در سطح 4 هزار اداره سراسر کشور برگزار می‌شود همچنین دوشنبه 21 تیر با عنوان عفاف و حجاب هویت اسلامی، خودباوری ملی نامگذاری شده است که در این روز شاهد برگزاری اجتماع بزرگ مردمی مدافعان حریم خانواده در 400  منطقه کشور و تشکیل اتحادیه اجرایی از موسسات فعال و غیردولتی در سطح 70 کشور جهان خواهیم بود.

رئیس بسیج جامعه زنان ادامه داد: سه شنبه 22 تیر با عنوان عفاف و حجاب، بهداشت و سلامت روان، شادی و نشاط اجتماعی نامگذاری شده است که در این روز شاهد برنامه‌هایی از جمله نشست نخبگان داخلی و خارجی با موضوع آسیب شناسی دوری از عفاف و حجاب در دنیای امروز، برگزاری کارگاه عفاف و حجاب از دیدگاه نورولوژی و توزیع بروشور مضرات لباس تنگ بر سلامت جسم و روان در مطب پزشکان هستیم.

اصلانی افزود: چهارشنبه 23 تیر با عنوان عفاف و حجاب، امنیت اجتماعی، احترامی به قانون و حقوق شهروندی نامگذاری شده است که در این روز شاهد برنامه‌هایی از جمله برگزاری میزگرد رسانه‌ای با موضوع آسیب‌های بدحجابی، تقصیرها و مقصرها و اختتامیه جشنواره عکس چادرهای آسمانی ویژه کودکان زیر 9سال هستیم.

وی مطرح کرد: پنج شنبه 23 تیر با عنوان عفاف و حجاب اقتصاد مقاومتی، تولید و مصرف داخلی نامگذاری شده است که در این روز شاهد برگزاری نشست‌های ویژه با حضور تولیدکنندگان و فروشندگان در بازارهای مراکز استان‌ها و دیدار بانوان مهندس صنعت با ائمه جمعه و معرفی زنان محجبه عرصه اقتصاد مقاومتی هستیم.

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: جمعه 25 تیر با عنوان حیا، عفاف و غیرت حافظ حریم خانواده نامگذاری شده است که در این روز شاهد برنامه‌هایی از جمله حضور و قرائت بیانیه هفته جهانی عفاف و حجاب از تریبون نمازجمعه و توزیع بروشورهایی با عنوان تأثیر حجاب در امنیت روانی جامعه خواهیم بود.

اصلانی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی بقیةالله در خصوص اثرات پوشش نامناسب بر روی سیستم‌های عصبی بدنی تحقیقی را انجام داده و نتایج آن در قالب کتاب به چاپ رسیده است که در هفته حجاب و عفاف آن را برای مردم جامعه بازگو خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
1
حفظ حریم خانواده به قیمت یک عمر زندگی تلخ وناگوار خود بی عدالتی وگناه است . زن یا مردی که به هر دلیل از ادامه زندگی با طرف مقابلش بیزار است .چرا نباید از هم جدا شوند؟ اگر به روش زندگی 1400 سال پیش هم بر گردیم . امامان هر کدام چندین ده زن را از بازار برده فروش ها می خریدند . در زندگی امروز زن ومرد از ابتدای تحصیل تا زمان مرگ با هم زندگی می کنند . چرا زن یا مردی باید با طرف مقابلش که شکل بشکه است زندگی کند؟ زن ها باید از وابستگی به مرد در بیایند وخود مستقل باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار