کد خبر: 791484
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، طی ملاقات‌هایی با نادر طالب‌زاده، که از یک سال‌ونیم پیش در بستر بیماری به سر می‌برد، ترور بیولوژیکی وی را تشخیص داده و به مسئولان روش‌های نوین مبارزه دشمن را گوشزد کرد.
فارس: پس از اینکه نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده، مجری برنامه‌های تلویزیونی، مستند ساز و روزنامه‌نگار در مصاحبه با خبرگزاری فارس از ترور بیولوژیکی خود پرده برداشت، مصمم شدیم که به این موضوع بپردازیم؛ بر همین اساس با پروفسور علی کرمی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) که ترور بیولوژیکی طالب‌زاده را تشخیص داده است، گفت‌وگو کردیم.

چگونگی آگاهی پروفسور کرمی از ترور نادر طالب‌زاده

کرمی با اشاره به دیدارهایی که با نادر طالب‌زاده داشته است گفت: در حالی که ایشان به شدت کسالت داشت و من نگران وضعیت جسمانی وی بودم، به طور اتفاقی صحبت‌هایی از ترور بیولوژیک به میان آمد؛ سپس آقای طالب‌زاده، درباره اتفاق‌هایی که یک سال و نیم پیش برای او در کشور عراق افتاده بود، صحبت کرد و حرف‌های عجیبی زد مبنی براینکه وی در هتلی در شهر نجف اقامت داشت، چمدان وی از میان صد‌ها چمدان برداشته و 5 الی 6 روز بعد در کربلا در نیمه شب به وی تحویل داده شد؛ لب تاپ او را خالی و بررسی‌های‌ کامل را انجام داده بودند؛ طالب‌زاده از همان روز که چمدان‌ را تحویل گرفت دچار بدحالی شد به طوریکه به سختی راه می‌رفت و سرفه‌های خونی شدید داشت؛ اگر ایشان آگاهتر بود، لباس‌های داخل چمدان را نمی‌پوشید و یا از چمدان استفاده نمی‌کرد.

وی در ادامه گفت: این اتفاق به‌نظرم بسیار عجیب ‌رسید؛ ترور بیولوژیک بسیار گسترده شده است درحالی‌که بسیاری از ترورها بیولوژیک نیستند، بلکه با مواد شیمیایی و سمی انجام می‌شوند و در آن مواد به کار رفته، بحث‌هایی وجود دارد، اما بر اساس عادت به همه انواع ترورها واژه بیولوژیک اطلاق می‌شود و درمورد آقای طالب‌زاده، نیز همین عنوان مطرح شده است.

رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی بسیج جامعه پزشکی، ادامه داد: من عامل ترور وی را تشخیص نداده‌ام زیرا چیزی را مشاهده نکرده‌ام؛ اما پس از شنیدن حرف‌های آقای طالب‌زاده، حدس زدم که قطعا آسیب جدی عمدی به وی رسیده است؛ ایشان می‌گوید پس از بازگشتش به کشور، دچار سرفه‌های شدید شده و لخته‌های خون از ریه وی بیرون می‌آید.

کرمی تصریح کرد: به هرحال، من به طالب‌زاده گفتم که این حادثه کاملا مشکوک است و از آنجایی‌که ایشان یکی از افرادی است که ماموریت‌های خارج از کشور زیادی داشته و مواضع ایشان صریح وضد صهیونیستی بوده، به طور قطع تحت نظر دشمن قرار داشته و احتمالا دچارسوء قصد شده است.

وی افزود: در واقع باید گفت دشمن شروع به چرخه جدیدی از روش‌های حذف کرده است؛ صهیونیست‌ها جمله‌ای دارند که اسناد آن نیز موجود است مبنی بر اینکه هر که بخواهد با ما (صهیونیست‌ها) مقابله کند، با انواع ویروس‌ها و روش‌های بیولوژیک حذف خواهد شد.

سستی مسئولان و جدی نگرفتن تهدیدات، سینه‌ام را می‌فشرد

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) در ادامه با بیان اینکه ده‌ها سال است که بنده این حرف‌ها را گفته و بارها برای مسئولان تکرار کرده‌ام، افزود: اما متاسفانه دوستان ما موضوع را جدی نمی‌گیرند؛ آنچه من را در این کشور متاسف می‌کند و درد سینه‌ام را می‌فشرد، سستی مسئولان و جدی نگرفتن تهدیدات است.

وی ادامه داد: من در جلسات مهم و استراتژیک کشور بارها این نوع تهدیدات را به مسئولان گوشزد کرده‌ام اما اصلا هشدارها جدی گرفته نمی‌شود و بلکه گاهی اوقات مورد تمسخر واقع شده‌ام، درصورتی که اگر این حرف‌ها در کشورهای دیگر زده شود، اسناد آن مورد بازخواست مسئولان قرار می‌گیرد و پیگیری می‌شود.

کرمی، گفت: دوستان ما را متهم به توهم توطئه می‌کنند درصورتی که اینطور نیست، ممکن است روزی از خواب بیدار شویم که ده‌ها نفر از افراد مهم و شاخص کشورمان از دست رفته‌اند؛ رهبر معظم انقلاب، نیز بارها تاکید کرده است که "دشمنی دشمن، سرسوزنی عوض نشده بلکه ابزارهایشان تغییر کرده است؛ در گذشته با اسلحه و امروز با ابزارهای دیگر دشمنی می‌کنند؛ آنها در پشت سنگر نشسته و افراد بزرگ ما را نشانه می‌گیرند."

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)، افزود: دشمن می‌داند که اگر بخواهد به روش حذف با اسلحه اقدام کند همانند آنچه برای دانشمندان هسته‌ای کشورمان پیش آورد، بسیار کار پُرسروصدایی خواهد بود، بنابراین اکنون به صورت آرام و بدون اینکه کسی متوجه شود اقدام به حذف می‌کند به طوریکه ما هنوز نمی‌دانیم آنها از چه موادی استفاده می‌کنند.

کرمی، تاکید کرد: تهدیدات امروز دیگر توپ و تفنگ و تانک نیست بلکه تهدیدات امروز تراریخته، ورود سموم شیمیایی به غذاها، ورود ژلاتین خوکی به کشور و بهم خوردن حلال و حرام، آلودگی برنج، مواد آرایشی سمی، مواد غذایی تقلبی که در بازار بیداد می‌کند و غیره است.

وی با بیان این مطلب که دشمن به انجام روش‌های بیولوژیک در گذشته سابقه دارد، افزود: حتی گفته شده که یاسرعرفات را با پلونیوم 210 ترور بیولوژیکی کردند، اکثر روسای جمهور کشورهای آمریکای لاتین مانند هوگو چاوز دچار سرطان شده‌اند و به طورکلی، صهیونیست وارد زندگی مردم شده است.

رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه دشمن نفت و غذا را مورد هدف قرار داده است، ادامه داد: نفت در مرحله فاجعه به سر می‌برد و کشورهای نفت خیز به اشغال دشمن درآمده و عربستان نوکری آنها را می‌کند و در مورد غذا نیز دشمن بارها اعلام کرده که از "طریق غذا جمعیت جهان را کنترل خواهد کرد"؛ این جمله معروف دکترین آمریکایی است.

در پایان پروفسور کرمی با بیان این مطالب و گوشزد کردن تهدیدات نوین دشمن، خاطرنشان کرد: آقای طالب‌زاده شخصیت بزرگی برای کشور است و باید از ایشان حفاظت شود و افراد بزرگ این‌چنینی که به کشورهای خارجی سفر می‌کنند باید به شدت مراقب خود باشند؛ امیدوارم به واسطه این مصاحبه کمی مسئولان و مدیران این بحث را جدی بگیرند و آغازی برای جدی گرفتن مسائلی از این دست توسط مسئولان مربوطه باشد و موجبات تمسخر برخی را فراهم نکند، ترور بیولوژیک در این عرصه توسط قدرت‌های بزرگ اقدامی دور از ذهن نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار