کد خبر: 769823
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در دولت یازدهم، مدیریت تامین اجتماعی، دو شعار خود مبنی بر نهضت ساخت و ساز و نهضت IT را تحقق بخشید، به طوری‌که 23 هزار مترمربع ساخت و ساز در سازمان انجام و تمام مراکز به فیبر نوری مجهز شدند.

علی اعتصام‌پور در نشست خبری خود با خبرنگاران که در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان برگزار شد، با اشاره به راه‌اندازی و ساخت‌وساز حدود 23 هزار مترمربع در سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: راه‌اندازی اورژانس نجف‌آباد، تجهیز تمامی مراکز به فیزیوتراپی و سیستم HIS از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های درمان تا انتهای سال، الکترونیکی می‌شوند افزود: 600 میلیارد تومان در 8 ماهه امسال در سازمان تأمین اجتماعی هزینه شده است که حداقل 300 میلیارد تومان آن در بخش درمان بوده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه در بخش درمان، با دو موضوع درمان مستقیم و غیرمستقیم روبرو هستیم، اظهار کرد: در بخش درمان غیرمستقیم 4400 مرکز درمانی مشتمل بر2800 پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و دندانپزشک طرفِ قرارداد با مدیریت درمان هستند.
وی افزود: در بخش درمان مستقیم در 9 ماهه امسال، بیش از 230 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.
اعتصام پور تصریح کرد: در مدت مذکور 21 میلیارد تومان برای دارو، 12 میلیارد و 500 میلیون تومان برای مواد مصرفی پزشکی و 502 میلیون تومان برای خرید تجهیزات پزشکی موردنیاز هزینه شده است.
وی خاطرنشان کرد: در این مدت، طرح کلینیک سیار در شهرستان‌های خمینی‌شهر، مبارکه، گلپایگان، فریدون‌شهر، اردستان و نایین اجرا شد؛ همچنین بیش از 32 هزار پرونده دیابتی تجمیع شده است.
وی با بیان اینکه درمان در استان اصفهان، در سه حوزه ساخت و ساز، نرم افزاری و کیفیت درمان به تحول رسیده است، گفت: در دولت یازدهم، مدیریت تامین اجتماعی، دو شعار خود مبنی بر نهضت ساخت و ساز و نهضت IT را تحقق بخشید، به طوری‌که 23 هزار مترمربع ساخت و ساز در سازمان انجام و تمام مراکز به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان خاطرنشان کرد: در خصوص شکایات و تخلفات پزشکی خوشبختانه 95 درصد از پزشکان و پرستاران ما کار خود را به نحوه احسن انجام می‌دهند و آن میزان باقی‌مانده نیز اگر کار خود را به‌درستی انجام ندهند با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی شرط پیگیری شکایات و رسیدگی در حوزه درمان و سلامت را وجود مستندات و اطلاعات کافی برای پیگیری دانست و افزود: در صورت مشاهده تخلف و گرفتن زیرمیزی توسط پزشکان، برخوردهای شدیدی (و حتی اخراج( با فرد متخلف صورت می‌گیرد.

اعتصام پور همچنین از واگذاری 32 هزار مترمربع زمین در کنار سالن اجلاس توسط شهرداری به این سازمان خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به بدهی اتوبوس‌رانی به سازمان تأمین اجتماعی و تعاملات صورت گرفته، زمینی به مساحت 32 هزار مترمربع از سوی شهرداری به تأمین اجتماعی اصفهان به ارزش 25 میلیارد تومان اختصاص داده شد که امیدواریم نمادی از یک بیمارستان جامع و کامل را در آنجا پیاده کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار