کد خبر: 762332
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر تاکید کرد:
عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: نصب سطل های تفکیک زباله درسطح شهر بوشهر بویژه درنوار ساحلی این شهر اقدام بسیار مناسبی است که با توجه به درخواست مدیران مدارس نیاز است این طرح به مدارس شهر بوشهر نیز تعمیم داده شود.

 زهرا رضایی درنشست علنی شورای شهر بوشهر که با حضور شهردار برگزار شد افزود: نصب سطل زباله در سطح مدارس این ویژگی دارد که دانش آموزان از همان سنین کودکی با فرهنگ بازیافت صحیح زباله آشنا می شوند.
وی ادامه داد: روشنایی برخی از خیابان های سطح شهر بوشهر و آسفالت کوچه های زیرسازی شده از دیگر موضوع هایی است که شهرداری باید نسبت به حل آن اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی یادآور شد: دربرخی از محله های جنوبی کوچه هایی وجود دارد که با وجود اینکه مدت زیادی از زیرسازی گذشته خبری از آسفالت آنها نیست.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: در برخی از خیابان های اصلی شهر بوشهر مجتمع های ساختمانی احداث شده ولی با وجود گذشت مدت زمان زیادی از شروع عملیات احداث آن هنوز تکمیل نشده است.
مهرزاد آسایش بیان کرد: وجود ساختمان های نیمه کاره در سطح خیابان های اصلی شهر بوشهر باعث نازیبایی منظره شهری شده از این رو امید است مالکان آنها نسبت به پایان عملیات ساخت آنها جدیت بیشتری از خود نشان دهند.
در این نشست همچنین شورای دانش آموزی مدرسه غیر دولتی شهید فخرایی بوشهر نیز حضور پیدا کردند و مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری پیرامونی مدرسه خود را برای شورای اسلامی شهر بوشهر مطرح و سپس با اهدای شاخه های گل از فعالیت این شورا تقدیر کردند.
در این آیین شهردار بوشهر نیز قول مساعد به بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری پیرامون این مدرسه در سریع ترین زمان ممکن داد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر