کد خبر: 747799
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
مرد 112 ساله سومالیایی با دختری 95سال كوچكتر از خود ازدواج كرد.
فارس: احمد محمد دوره كه سن خود را صد و دوازده سال اعلام كرد، با دختر هفده ساله به نام سفیو عبدی حسن ازدواج كرد. مراسم ازدواج در حضور صدها مهمان در گوریل ( شهر كوچكی در مركز سومالی) برگزار شد.
 
این داماد گفت: هنگامی كه مسئله زندگی زناشویی مطرح است باید از عشق و احساس و نه سن و زیبایی سخن گفت. وی افزود: زنم ده برابر از من كوچكتر است، اما همدیگر را دوست داریم.
 
احمد محمد دوره در طول عمر طولانی خود پنج زن دیگر داشته است كه چهار زن او مرده اند، او همچنین نود فرزند و نوه دارد. وی در گفتگوی تلفنی با وجود مشكلات شنوایی گفت، من تاریخ ازدواج قبلی ام یادم نمی اید، اما باید حدود هفتاد و پنج سال پیش باشد.
 
محمد دوره افزود: من زنم را از زمانی كه بچه بود دوست داشتم و پدر و خانواده اش هنگامی كه متوجه شدند، این عشق دو طرفه است، پذیرفتند او را به ازدواج من دراورند.
 
احمد محمد دوره متولد هزار و هشتصد و نود و هفت است. رژیم غذایی و فعالیت های زیاد بدنی او در طول جوانی علت طولانی بودن عمر او است. وی همچنین توضیح داد این فكر فرزندان و نوه های من است كه برایم این ازدواج را فراهم كردند.
 
یكی از مهمانان این مراسم گفت: من انچه می دیدم باور نداشتم، این پیرمرد و همسر جوانش در حال گذاشتن كیك در دهان هم بودند و این نخستین بار بود كه من این صحنه را دیدم و این از مواهب الهی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار