کد خبر: 710444
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۷
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین از توزیع 6 هزار سبد کالا بین نیازمندان این استان در قالب طرح فرشتگان رحمت خبر داد.

حبيب  درگاهی گفت: در طرح فرشتگان رحمت، داوطلبان استان قزوین خیران را شناسایی کرده و پس از جمع‌آوری کمک‌های خیران به صورت محترمانه و محرمانه بین قشرهای نیازمند شناسایی شده توسط داوطلبان، بین آنان توزیع می‌شود.

وی افزود: طرح فرشتگان رحمت یکی از اصول هفت‌گانه جمعیت هلال احمر بوده و هدف از اجرای این طرح،  تسکین آلام بشری است که کمک نیازمندان جامعه بر اساس این هدف و بر اساس کرامت و حفظ آبروی نیازمندان جامعه صورت می‌گیرد.

این مسئول ادامه داد: مقرر شده پیش از فرا رسیدن سال نو در هر شهرستان یک هزار سبد کالا که شامل 12 قلم جنس اعم از برنج، روغن، ماکارونی، قند و شکر، تخم‌مرغ، رب گوجه‌فرنگی، شکلات، تن ماهی، سویا، مواد شوینده، شیرینی، مرغ و چای بین نیازمندان توزیع ‌شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: ارزش ریالی هر سبد کالا در هر شهرستان متفاوت است و میانگین ارزش ریالی سبد کالا بین 900 هزار ریال تا یک میلیون و 50 هزار ریال می‌باشد.

درگاهی اضافه کرد: در طرح فرشتگان رحمت سعی شده در زمینه اکرام نیازمندان ایتام و سالمندان که از آموزه‌های دینی است، فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد؛ چراکه ثواب و اجر دنیوی و اخروی آن در نزد خدای متعال محفوظ است.

·         طرح فرشتگان رحمت اجرایی می‌شود

وی بیان کرد: برنامه‌ریزی شده است اجناس 6 هزار سبد کالا در همه شهرستان‌ها یکنواخت و متحد‌الشکل باشد تا بتوانیم نیازمندان استان و شهرستان‌ها را شاد و خوشحال کنیم.

این مسئول افزود: جمعیت هلال احمر حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است و با کمک اعضای خود فعالیت‌های مثمر ثمر و موفقی را به  منصه ظهور رسانده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین  خاطرنشان کرد: با کمک خیران در دو نوبت از سال، جیره‌های خشک غدایی در قالب سبد کالا به نیازمندان اهدا می‌شود که در ماه مبارک رمضان طرح همای رحمت و پیش از سال نو و فرا رسیدن ایام نوروز طرح فرشتگان رحمت اجرایی می‌شود.

درگاهی بر داشتن خلوص نیت در توزیع سبد کالا بین نیازمندان از سوی داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر استان قزوین تأکید کرد و گفت: داوطلبان علاوه با نیت قربة الی‌الله و کسب رضایت الهی ‌می‌توانند از خدا حاجات و خواسته‌های خود را در خواست کنند که به یقین  در صورت صلاحدید مورد اجابت واقع می‌شود.

وی افزود: برخی از افراد نیازمند آبرومند به نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی مراجعه نمی‌کنند که تلاش شده در طرح فرشتگان رحمت این افراد شناسایی شده و سبد کالا به آنان اعطا شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار