کد خبر: 707159
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
سمندر: در كميته انضباطي تصميم مي‌گيريم
رقابت‌هاي هفته اول دور برگشت ليگ كاراته بانوان با حاشيه‌هاي زيادي همراه بود؛ حاشيه‌هايي كه در نهايت عليرضا سمندر را...
فريدون حسن
رقابت‌هاي هفته اول دور برگشت ليگ كاراته بانوان با حاشيه‌هاي زيادي همراه بود؛ حاشيه‌هايي كه در نهايت عليرضا سمندر را مجبور كرد تا رسماً اعلام كند تمامي رقابت‌هاي ليگ بانوان و كلاس‌هاي داوري آن تا اطلاع ثانوي تعطيل است.
 
كاراته بانوان چندي پيش نيز در جريان انتخابات نايب‌رئيس فدراسيون حاشيه‌ساز شده بود اما اعتراض به داوري‌هاي رقابت‌هاي عصر شنبه كار را به جايي رساند كه كاراته‌كاران حاضر به ادامه رقابت‌ها نشدند و در نهايت مسابقات نيمه‌تمام و تعطيل شد. سمندر رئيس فدراسيون كاراته در خصوص اتفاقات رخ داده گفت: از نايب‌رئيس بانوان، كميته فني، كميته داوران و دبير ليگ بانوان خواسته‌‌ام تا در خصوص مسائل پيش آمده بررسي‌هاي لازم را به عمل آورده و گزارشات خود را به فدراسيون ارائه كنند تا در كميته انضباطي تصميم‌گيري شود اما تا مشخص شدن موضوع، ليگ‌هاي بانوان تعطيل است.
 
 
وي ادامه داد: تا انجام كامل بررسي‌ها «مستوره بك» مسئول بخش بانوان فدراسيون است و كماكان به كارش ادامه مي‌دهد. سمندر با اشاره به لغو تمامي دوره‌هاي داوري بخش بانوان گفت: كلاس تئوري و ارتقاي داوري بانوان در شيراز نيز تعطيل است. لازم به ذكر است كه اين كلاس‌ها قرار بود در تاريخ‌هاي 10 تا 12 اسفند‌ماه برگزار شود كه با توجه به اعتراض‌هاي شديد بانوان تعطيل شد.
 
بايد به انتظار نشست و ديد سرانجام اين همه جاروجنجال و حاشيه در كاراته بانوان به كجا مي‌انجامد و آيا مي‌توان روزهاي آرامي را براي بانوان كاراته‌كا متصور بود يا اينكه اختلاف‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار