کد خبر: 703788
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
با همکاری اداره اوقاف شهرستان فریدن:
محفل اُنس با قرآن کریم با همکاری اداره اوقاف شهرستان فریدن در زندان این شهرستان با حضور فرماندار ،نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان برگزارگردید .

رئیس زندان شهرستان فریدن با اعلام این خبر گفت : این محفل قرآنی با حضور امام جمعه ،فرماندار ، روًسای ادارات سطح شهرستان ،رئیس زندان گلپایگان ، کارکنان و پرسنل وظیفه و مددجویان و همچنین تعدادکثیری از معتمدین و خیر اندیشان شهرستان برگزار و بسیار مورد توجه و پسند حاضرین در این محفل نورانی قرار گرفت .

یدالله سعیدی افزود: در بین مددجویان تعدادی از قاریان و حافظان نمونه کشوری به همراه رئیس اداره اوقاف و رئیس مهد قرآن کریم این شهرستان حضور داشتند و تعداد دوازده نفر از مددجویان این زندان که موفق به حفظ یک تا سه جزء از قرآن کریم شده بودند به اجرای برنامه پرداخته و مورد تاًیید و تشویق داوران و جمع حاضر قرار گرفتند.

امام جمعه شهرستان فریدن نیز در حاشیه برگزاری این محفل نورانی اُنس با قرآن را از اساسی ترین و موٌثر ترین روش های اصلاحی و تربیتی دانست . حجت الاسلام سیاوشی با بیان این مطلب -آموزش مفاهیم قرآنی و فراگیری آن را در زندگی، ضروری و حیاتی دانست و افزود با ایجاد زمینه مناسب بمنظور انس بیشتر با قرآن کریم بخصوص در زندانها و مراکز تربیتی و تعلیمی زمینه بروز بسیاری از ناهنجاریها کاهش خواهد یافت و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زندانبانی اسلامی در سایه قرآن کریم تحقق یافته و انصافاٌ زندانها به دانشگاه اصلاح و تربیت مبدّل شده اند.

فرماندارشهرستان فریدن نیز در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات گفت بحمدالله در حالی شاهد برگزاری جشن سی و ششمین بهار انقلاب هستیم که علیرغم دشمنی ها و تحریم های متعدد ، پیشرفتهای بسیار خوبی را از سوی دانشمندان و جوانان ایران اسلامی در سالهای پس از انقلاب شاهد بوده ایم . و این مهم تنها از طریق توکل به خداوند تبارک و تعالی و انس با قرآن کریم و پیروی ازمنویات امام راحل و مقام معظم رهبری ممکن گردیده است .

مهندس اسفندیار تاجمیری در پایان ابراز امیدواری نمود تا انشاٌالله مددجویان با بهره جستن از فعالیتهای اصلاحی و تربیتی و توکل و توسل به خداوند تبارک و تعالی زمینه بازگشت سعادتمندانه خود را به جامعه هموار ساخته و فردی مفید برای جامعه باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار