کد خبر: 698220
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
مادر شهید نوروزی:
مادر شهید سرافراز مهدی نوروزی گفت: پیام شهادت پسرم مهدی دفاع از حریم ولایت تا پای جان است و آرزو دارم فرزندان و نوه هایم هم همین راه را بروند.
احسان شکری نیا

مادر شهید سرافراز مهدی نوروزی گفت: پیام شهادت پسرم مهدی دفاع از حریم ولایت تا پای جان است و آرزو دارم فرزندان و نوه هایم هم همین راه را بروند.

حاجیه فاطمه بهشتی که صبورانه و استوار با اقتدا به شیرزن صحرای کربلا حضرت زینب(س)، در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار جوان در کرمانشاه، افزود: همه مهدی را می شناسند، جز تکلیف و ولایت پذیری و آرزوی شهادت مسیر دیگری را قبول نداشت و زمانی که برای خداحافظی آخر آمد متوجه وضعیت و نورانیت خاص در چهره اش شدم و به دلم افتاد که مهدی شهید می شود، جلویش را نگرفتم و مانع نشدم چون می دانستم راهی که می رود درست است.

وی ادامه داد: نگران از دست دادن فرزندم نیستم، چون اطمینان دارم جوانان این مرز و بوم مردانه جای خالی‌اش را پُر می‌کنند و امروز من هزاران فرزند دیگر چون مهدی دارم که آماده جانفشانی برای دین و قرآن و ولایت هستند.

بهشتی تاکید کرد: پیام شهادت مهدی برای جامعه حفظ حجاب و حریم ها، دفاع از انقلاب و حریم ولایت تا پای جان است و همه باید تلاش کنیم راه شهدای سرافراز را ادامه دهیم و خدا به من هم کمک کند بتوانم به وظیفه ای که دارم درست عمل کنم.

وی درپایان گفت: اگر خداوند یاری کند، ان‌شاءالله برادر دیگر مهدی نیز به کمک سایر جوانان این مرز و بوم راه مهدی را ادامه خواهند داد و همه ما فدای حضرت امام حسین(ع) هستیم.

براساس همین گزارش این شیرزن در مراسم تشییع و تدفین فرزند شهیدش در حالی که چشم‌های همه گریان و دست‌های همه لرزان بود، صبورانه و با اقتدار نظاره گر دلدادگی ده ها هزار برادر و خواهری بود که شهید مهدی را باشکوه بی نظیری تشییع می کردند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر