کد خبر: 697352
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
مدیر امور برق گلپایگان :
مدیر امور برق گلپایگان گفت: برای اجرای 15 طرح نوسازی، بهینه سازی و تقویت شبكه های برق این شهرستان از ابتدای سال جاری تاكنون 13 میلیارد ریال هزینه شد.

شاپور حدادی پور در گفت و گو با خبرنگا ما با اشاره به اینكه این مبلغ از ردیف اعتبارات شهرستانی وشركت توزیع برق استان هزینه شده است افزود: جابجایی پست هوایی واقع در مسیر بازگشایی روستای "در"،كابلكشی 20 كیلوولت و نصب ترانس و بهینه سازی فشار ضعیف كوچه مسجد حاجی شهر گلپایگان، شبكه 20 كیلو ولت و نصب ترانس و بهینه سازی فشار ضعیف خیابان شهید احمدی شهر گلپایگان، و روستاهای فرج آباد، و زرنجان و رفع حریم فشار ضعیف و 20 كیلوولت شهر كوگد در جاده قدیم روستای اسفرنجان از جمله این طرح هاست.

وی تعویض كنتورهای معیوب عادی و دیماندی، بهینه سازی شبكه فشار ضعیف شهر گلشهر و خیابان صفاییه شهر گلپایگان، تبدیل شبكه به كابل خود نگهدار فشار ضعیف، رفع حریم و رفع نقاط خطر ساز، حوادث و اتفاقات شبكه ها و پستهای توزیع، احداث شبكه و پست جهت رفع ضعف ولت، بهینه سازی و تعمیرات شبكه ها و پست های توزیع و برقرسانی به مشتركین جدید را از دیگر طرح های این اداره در این مدت عنوان كرد.

حدادی پور تصریح کرد: در سالجاری هزار و 802 مشترك جدید به مشتركین برق شهرستان افزوده شد و تعدادمشتركین این اداره تا پایان آذر ماه به 48 هزار و 337 رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار