کد خبر: 683995
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰
امام جمعه موقت خرم آباد:
امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که قیام امام حسین(ع) در رراستای احیای امر به معروف بود، گفت: باید از منکرها پرهیز و معروف‌ها را برجسته کنیم.
بهروج

به گزارش خبرنگار جوان از خرم آباد، حجت‌الاسلام قاسم متقی‌نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع)، گفت: باید از منکرها پرهیز و معروف‌ها را برجسته کنیم.

وی با تأکید بر این که محتوای نهضت، پیام و هدف امام حسین(ع) فراموش نشود، افزود: امر به معروف وظیفه همگانی است و در این ایام بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به برخی معروف ها و منکرها، خاطرنشان کرد: رشوه‌گیری، گره انداختن در کار مردم و کوتاهی کردن در توسعه جامعه از جمله منکرات اداری هستند که باید از آنها پرهیز کرد.

وی تصریح کرد: مسؤولانی که عاشق امام حسین(ع) و اهل بیت هستند باید به این مسائل توجه ویژه‌ای داشته باشند و در راستای ترویج معروف ها در اداره خویش تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به برکت نهضت امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی راه تعالی و پیشرفت را طی می‌کند، بیان داشت: عزاداری سرورسالار شهیدان باید با شکوه برگزار شود.

وی با تأکید بر برگزاری باشکوه نماز ظهر عاشورا، عنوان داشت: نماز عاشورا نماز معشوق و محبوب امام حسین(ع) است.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه با اشاره به فتنه‌گری آمریکایی‌ها، بیان داشت: ملت ایران باید متوجه باشند که آمریکا هیچ‌وقت از فتنه‌گری علیه ایراندست بردار نیست.

وی با تأکید بر ایم که مسؤولان و ملت ایران باید مواظب فتنه‌گری‌‌های آمریکایی‌ها باشند، افزود: آمریکا در برابر اراده مردم ایران هیچ کاری نمی تواند بکند.

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که فرهنگ عمومی در توسعه جامعه تأثیرگذار است، تأکید کرد: باید توجه ویژه‌ای به فرهنگ عمومی شود.

وی در ادامه خردورزی و اخلاق را درون‌مایه فرهنگ عمومی بیان کرد و گفت: در توسعه فرهنگ عمومی آحاد مردم نقش بسزایی دارند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار