کد خبر: 640579
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان :
مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان اعلام کرد: بر اساس نظرسنجی صورت گرفته حدود ۹۸ درصد مسافران از خدمات ستاد گردشگری اصفهان در ایام نوروز ابراز رضایت کردند و تنها گلایه آنها خشکی زاینده‌رود بود.

ابراهیم معتمدی با اشاره به اجرای طرح نظرسنجی از مسافران و گردشگران نوروزی در سال جاری اظهار کرد: این طرح هم‌زمان با آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهر و ستاد گردشگری شهرداری اصفهان با به‌کارگیری 15 گروه پرسشگر با لباس متحدالشکل و با آرم روابط عمومی شهرداری انجام شد و ارزیابی کیفی و کمی از خدمات ارائه شده به میهمانان و گردشگران نوروزی به دست آمد.

وی با بیان اینکه در این نظرسنجی موضوعاتی در خصوص عملکرد ستاد گردشگری نوروزی شهرداری، طرح ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام (ره) و تأثیر خشکی زاینده رود بر روند گردشگر پذیری شهر اصفهان با آیتم‌های مختلف مطرح شده است افزود: به طور حتم با بررسی نقاط قوت و ضعف عملکرد ستاد گردشگری شهرداری اصفهان خدمات به مسافران و گردشگران در سال‌های بعدی ارتقا خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان به نتایج نهایی این نظر سنجی اشاره و بیان کرد:بر اساس نتایج نهایی نظرسنجی انجام شده بیش از 98 درصد مسافران نوروزی شهر اصفهان در طول ایام نوروز از خدمات و تسهیلات ارائه شده از سوی ستاد گردشگری شهرداری اظهار رضایت کردند.

وی با بیان این که بر اساس این نظرسنجی بیش از 85 درصد از مسافران نوروزی کیفیت خدمات ستاد گردشگری شهرداری را خیلی خوب و خوب ارزیابی کردند اذعان داشت: حدود 13 درصد از میهمانان نوروزی نیز کیفیت خدمات ارائه شده را توسط شهرداری اصفهان قابل قبول ارزیابی کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان این مطلب که حدود 48 درصد مسافران نوروزی برای دریافت اطلاعات لازم از بسته‌های اطلاع رسانی شهرداری اصفهان استفاده کرده‌اند ادامه داد: 26 درصد از مسافران نیز برای راهنمایی و اطلاع یابی به ستاد هدایت و اسکان مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی صورت گرفته حدود 60 درصد میهمانان نوروزی اصفهان را به عنوان مقصد نهایی انتخاب کردند، تصریح کرد: بر طبق این نتایج مسافران علت انتخاب شهر اصفهان را به ترتیب زیبایی شهر، نظافت و پاکیزگی، اماکن دیدنی و تاریخی اعلام کردند به طوری که بیش از 66 درصد از مسافران اصفهان را به عنوان شهر نمونه برای سفرهای آینده نوروزی خود انتخاب نمودند.

معتمدی اضافه کرد: بر اساس آمار به دست آمده بیش از 70 درصد مسافران از اطلاع رسانی و وضعیت تابلوهای جهت نما در سطح شهر ابراز رضایت کردند.

وی با اشاره به نظرات میهمانان نوروزی که از خدمات باغ فدک به عنوان کمپینگ شهرداری اصفهان در ایام نوروز استفاده کرده‌اند گفت: در نظرسنجی‌های انجام شده بیش از 80 درصد از افرادیکه از باغ فدک استفاده کرده‌اند از خدمات ارایه شده در این مجموعه ابراز رضایت کرده‌اند.

وی به نظرات مسافران در خصوص وضعیت پارکینگ‌های سطح شهر اشاره و خاطرنشان کرد: بر طبق نظر سنجی انجام شده حدود 50 درصد از مسافران از پارکینگ‌های سطح شهر که توسط شهرداری اصفهان احداث شده رضایت داشتند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با بیان این که بر اساس آمار به دست آمده 48 درصد مسافران برای اولین بار به شهر اصفهان در ایام نوروز سفر کرده‌اند ادامه داد: حدود 30 درصد میهمانان نوروزی دو بار و 10 درصد آنها بیش از سه بار به این شهر سفر کرده‌اند.

وی از دریافت نظرات مسافران در خصوص طرح ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام (ره) در ایام نوروز سخن به میان آورد و گفت: بر اساس نتایج به دست آمده بیش از 96 درصد مسافران نوروزی نسبت به اجرای این طرح رضایت داشتند به گونه‌ای که بر طبق این نظر سنجی 33 درصد مسافران با درشکه، 24 درصد با دوچرخه، 20 درصد خودرو برقی و 20 درصد با اتوبوس به جای تردد خودرو شخصی در این میدان تاریخی موافق بودند.

معتمدی افزود: بیش از 85 درصد میهمانان نوروزی فضای میدان امام بعد از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو در این میدان را رضایت بخش توصیف کردند.

وی اضافه کرد: بیشتر مسافران نوروزی به اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو در میدان امام (ره) نمره 18 و نظر خوب و عالی دادند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از رونق اقتصادی بازار با اجرای طرح ممنوعیت ترد خودرو در میدان امام از دید کسبه خبر داد و اذعان داشت:بر اساس نتایج به دست آمده بیش از 80 درصد کسبه رونق اقتصادی بازار را در ایام نوروز را با اجرای این طرح خوب ارزیابی کردند.

وی به نتایج نظرسنجی در رابطه با خشکی زاینده رود ویژه مسافران نوروزی اشاره و تصریح کرد:بر طبق آمار به دست آمده حدود 64 درصد مسافران از خشکی زاینده رود مطلع بودند و تنها 36 درصد میهمانان نوروزی از این موضوع اطلاع نداشتند.

معتمدی با بیان اینکه بیش از 88 درصد مسافران قبل از سفر به اصفهان بازدید را در برنامه خود قرار داده بودند اظهار کرد: به اعتقاد 69 درصد از مسافران هیچ امکاناتی نمی‌تواند جایگزین جاری بودن آب در زاینده رود شود.

وی اضافه کرد: بر اساس نظر سنجی انجام شده حدود 48 درصد میهمانان نوروزی زیبایی اصفهان را منحصر به زاینده رود دانستند به طوری که 77 درصد مسافران معتقد بودند پل‌های تاریخی اصفهان بدون جریان آب زیبا نیستند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: بر طبق نتایج این نظر سنجی 99 درصد از مسافران نوروزی جاری شدن آب در زاینده رود را در افزایش مدت اقامت مسافران موثر دانستند به طوری که بیش از 80 درصد میهمانان نوروزی خشکی رودخانه زاینده رود را در کاهش احتمالی تعداد مسافران در سال‌های بعد تأثیرگذار اعلام کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر