کد خبر: 626692
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۲
خطیب جمعه ارومیه :
به گزارش جوان آنلاین حجت الاسلام فخری با تاکید بر لزوم هوشیاری جوامع اسلامی در مقابل توطئه های دشمنان اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب بر اساس همین خوی حیله گری و زورگویی استکبار جهانی نسبت به ترفندهای دشمنان هشدار داده و از مسوولین کشور و تیم مذاکره کننده ایران خواسته است که در مقابل دشمنان هوشیار باشند

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد فخری در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود : استکبار جهانی و استعمارگران از نخستین روزهای پیروزی انقلاب با ابزاراهای مختلف و توطئه های گوناگون به مقابله با انقلاب اسلامی برخاسته اند ولی در هیچ یک از این توطئه ها و ترفند ها موفقیتی را کسب نکرده اند.

وی اضافه کرد : دشمنان انقلاب اسلامی در طول تاریخ با اختلاف انگیزی و شبهه افکنی قصد بر هم زدن امنیت اجتماعی و فکری جوامع اسلامی برآمده اند که نمونه آن را امروز در کشورهای سوریه ، عراق ، لبنان و افغانستان می بینیم.

امام جمعه موقت ارومیه با اشاره به توافق هسته ای جمهوری اسلامی با کشورهای غربی یادآور شد : استکبار جهانی از یک سو از توافق هسته ای سخن می گوید و از سوی دیگر همچنان بحث تحریم را پیش می کشد که بیانگر خوی استکباری آمریکا و کشورهای هم پیمان با آن کشور است.

امام جمعه موقت ارومیه جریان فتنه سال 88 را ساخته پرداخته استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت : دشمن در این جریان با استفاده از جریان های انحرافی و گروهک های ضد انقلاب قصد ضربه زدن به انقلاب را داشت که با هوشیاری مردم خنثی شد.

وی تضعیف تشیع را نیز یکی دیگر از اهداف دشمنان دانست و گفت : در طول تاریخ دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت تلاش کرده اند تا عشق به اهل بیت و تفکر شیعه را از میان بردارند که با هوشیاری و استقامت شیعیان و شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت هموراه ناکام شده اند.

حجت الاسلام فخری تخریب بارگاه های ملکوتی ائمعه معصومین (ع) در کاظمین و سامرا را از ننگین ترین جنایات استکبار جهانی دانست و افزود : این جنایات نه تنها از عشق مردم به اهل بیت نکاسته بلکه شیعیان را در ادامه راه خود مصمم و پابرجا ساخته است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار