کد خبر: 619298
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۵۵
باز‌گشت المپيكي‌ها به وزنه‌بر‌داري
پنج‌شنبه شب گذشته، شايد همانطور كه پيمان يوسفي هم اشاره مي‌كرد نيت اصلي برنامه‌اش ايجاد يك آشتي‌كنان بزرگ در وزنه برداري بود
وحيد صابري
پنج‌شنبه شب گذشته، شايد همانطور كه پيمان يوسفي هم اشاره مي‌كرد نيت اصلي برنامه‌اش ايجاد يك آشتي‌كنان بزرگ در وزنه برداري بود، اما در نهايت خودش هم كم آورد وقتي بعد از سه ساعت بحث و كلنجار، همه چيز برگشت به خانه اول.
بهداد سليمي براي بازگشت به تيم ملي شرط داشت اينكه رضازاده بايد تعهد بدهد براي او و بقيه مشكل دوپينگ ايجاد نشود. اين بزرگترين شوكي بود كه مجريان و طراحان برنامه حتي فكرش را هم نمي‌كردند.
فارغ از اينكه اين يك اتهام به فدراسيون ملي آن هم در رسانه ملي بود اما خيلي به اين موضوع انتقاد نشد. شايد براي اينكه همه دوست دارند به نوعي اختلافات برطرف شود. اما آنچه مهم بود اينكه به يك باره همه چيز عرض شد و رضازاده شد الگوي اصلي بهداد سليمي. حال چطور در 24 ساعت اين همه تغيير و تحول در ذهن يك شخص به‌وجود آمد بماند.
ابتدا در برخي سايت‌ها شايعه شد پشت تمام اين اتفاقات خوب مدير عامل يكي از باشگاه‌هاي ورزشي است كه البته مدير روابط عمومي فدراسيون وزنه برداري با تكذيب آن تمام اين اخبار را شايعه‌اي بيش ندانست. به گفته مدير روابط عمومي صدا و سيما چند روزي است كه شبكه 2 درصدد دعوت از رضازاده براي حضور در برنامه ورزشي اين شبكه بود تا به نوعي مقدمات آشتي را با المپيكي‌ها فراهم كند كه بالاخره به اصرار زياد رضازاده راضي شد.

  شنبه شب، استوديو برنامه ورزش از نگاه 2
نواب نصير شلال، كيانوش رستمي و سعيد محمدپور آمده‌اند اما خبري از بهداد سليمي نيست. رضازاده هم امده. او پس از ورود و در پشت دوربين‌هاي خاموش برنامه به سراغ سه وزنه بردار المپيكي رفت و با آنها خوش و بش كرد. ساعت 11:30 بود كه بهداد سليمي نيز وارد استوديو شد. به سراغ رضازاده رفت و كنار او نشست تا او نيز همانند رئيس فدراسيون نشان دهد به قصد صلح وارد برنامه شده است.
برنامه شروع شد، كيانوش رستمي و سعيد محمدپور گلايه‌هاي خود را از رضازاده مطرح كردند. پيمان يوسفي مجري برنامه نيز مدام در حال تلطيف اوضاع بود. نواب نصيرشلال با اخم‌هاي گره كرده تمام مشكلات چند ماهه‌اش را روي دايره ريخت.
نوبت به بهداد رسيد. او در ابتدا رضازاده را به عنوان الگوي ورزشي خود نام برد تا همگان دريابند كه به احتمال زياد المپيكي‌ها بر خواهند گشت. سليمي با نوع صحبت‌هاي خود نشان داد كه نسبت به بقيه منطقي‌تر است و درصد رفع كدورت‌هاست. رضازاده صحبت‌هاي پولادمردان را شنيد و حرف‌هاي خود را هم زد و در نهايت طرفين قول دادند. ‌طي جلسات آتي مشكلات را كنار بگذارند. با اين حال بايد منتظر ماند و ديد كه آيا المپيكي‌ها سر وعده خود خواهند ماند و ظرف روزهاي آينده با رئيس فدراسيون جلسه‌برگزار مي‌كنند يا اينكه باز هم اتفاقات ديگري مي‌افتد.  به نظر مي‌رسد با وجود اينكه رضازاده با استعفاي كوروش باقري مخالفت كرده اما به نوعي تحت فشار قرار گرفته و مأمور برگرداندن المپيكي‌هاي اخراجي باشد. اين در حالي است كه كوروش باقري در مسابقات جهاني لهستان در حالي كه كسي تصورش را نمي‌كرد بتواند مقامي را كسب كند توانست با ايستادن روي سكوي سوم دنيا، افتخاري بزرگ را به دست بياورد. باقري كه فعلا براي استراحت در كرمانشاه به سر مي‌برد فارغ از هياهوي پايتخت منتظر نتيجه است تا ببيند بالاخره سكان هدايت وزنه برداري به دست چه كسي مي‌افتد؛ موضوعي كه بزرگترين دغدغه رضا زاده پس از آشتي با المپيكي‌هاست. به هر حال به نظر مي‌رسد مشكلات حل شده، همه در غياب باقري با هم آشتي كردند ولي سؤال اين است كه آيا مشكل واقعاً باقري بود؟

  سليمي: مشكلي با رضازاده نداشتم
بهداد سليمي قهرمان دسته فوق سنگين وزنه برداري جهان والمپيك در خصوص رفع كدورت‌ها وآشتي المپيكي‌هاي وزنه برداري با رئيس فدراسيون گفت: مشكل و اختلاف ما با حسين رضازاده نبود، بلكه با افراد ديگري است كه در جلسات خصوصي حل مي‌شود.
بهداد سليمي درباره اينكه رضازاده هميشه الگوي ورزشي‌ام بوده است مي‌گويد: من او را خيلي دوست دارم، مشكلات و موارد اختلاف چيزهاي ديگري است كه قرار است در جلسات خصوصي حل و فصل شود.  وي با اشاره به اينكه حاضرند به خاطر مردم برگردند اظهار داشت: برگشت ما منوط به نظر آقاي رضا زاده است تا شرايط را مهيا كند، به هرحال ما مسابقات جهاني را از دست داديم اما مسابقات آسيايي و رقابت جهاني كه ورودي المپيك 2016 است را در پيش رو داريم. اگر دوباره به تيم ملي دعوت شديم تمام سعي و تلاشمان را انجام خواهيم داد تا بتوانيم براي عزت كشورمان افتخارآفريني كنيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار