کد خبر: 521212
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
کیهان: سايت هاي سحام نيوز و جرس نوشتند، هاشمي چند روز پيش در ديدار تعدادي از استانداران دوران سازندگي و اصلاحات كه خواستار نامزدي وي بودند، از برخي عدم پايبندي ها در دعوت انتقاد كرده و گفته است: «در سال 84 استانداران و برخي از چهره هاي اصلاحاتي آمدند و از من دعوت كردند؛ ما كه آمديم رفتند كانديداي خودشان را آوردند و بسياري از آنها را ما ديگر نديديم... البته از آن دسته افراد در ميان شما نيست و شما حتما مصمم هستيد اما اين هم واقعيتي است.»
 
براساس اين گزارش وي همچنين گفته؛ مسائلي پيش آمده كه باعث شده اعتماد قبلي نسبت به او از سوي رهبري وجود نداشته باشد.
 
گفتني است بنا بر گزارش رسمي سايت هاشمي وي در پاسخ به دعوت به نامزدي در ديدار ياد شده گفته بود: همه بايد تلاش كنيم نامزدي صالح، كارآمد و داراي انديشه و مقبوليت مردمي و قوي پا به عرصه بگذارد و بنده نيز تمام توان خود را همچون گذشته به عنوان يك مشاور براي نظام و در جهت خواست هاي مردم به كار خواهم برد.
 
همزمان سايت روزنت در تحليلي به قلم همكار سابق روزنامه كارگزاران نوشت: مانور وحدت مورد اشاره هاشمي با تنش و تشنج جور در نمي آيد.
 
محمدرضا يزدان پناه تصريح كرده كه؛ ايجاد تنش از سوي هاشمي يا خاتمي مورد قبول حكومت نيست و تحمل نمي شود. به نظر نمي رسد هاشمي در 80 سالگي به دنبال تنش زايي در سياست داخلي با وجود شعار تنش زدايي در سياست خارجي باشد. او گفت كه در انتخابات به مانور وحدت نياز است و به خوبي مي داند كه چنين مانوري با تنش و تشنج ناشي از نامزدي وي جور در نمي آيد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار