کد خبر: 513405
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
مهر: اتاق فکر انتخاباتی اصلاح طلبان هر دو هفته یکبار با باحضور چهره های شاخص اصلاحات از مجمع روحانیون مبارز، احزاب منحل شده مشارکت و سازمان مجاهدین، کارگزاران و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به دعوت خاتمی برگزار می شود.
 
بنابراین گزارش در جلسه هفته گذشته این اتاق فکر که با حضور محمدخاتمی، غلامحسین کرباسچی، عبدالله نوری، محمد رضا خاتمی، مجید انصاری، محمدعلی نجفی، اسحاق جهانگیری، نجفقلی حبیبی و ... برگزار شد، استراتژی راهبردی "کاندیدای حداکثری و انتظارات حداقلی" برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات تعیین شد. یعنی بدون گذاشتن هیچ شرطی، یک چهره شاخص که بتواند اجماع کامل میان اصلاح طلبان ایجاد کند انتخاب و با آن کاندیدا وارد رقابتها شوند.
 
در این جلسات برخی عقیده دارند تنها با کاندیداتوری خاتمی اصلاح طلبان می توانند به کاندیدای حداکثری برسند و برخی دیگر بر کاندیداتوری هاشمی تاکید دارند.
 
برخی از اعضای حزب کارگزاران سازندگی نیز که یکی از قطب های تصمیم گیری در این جلسات هستند، اعتقاد دارند که پروژه حضور مجدد خاتمی و هاشمی در انتخابات به نفع جریان اصلاحات نیست و این تلقی را ایجاد می کند که این جریان توانایی معرفی چهره جدید را ندارد. کارگزاران بر حضور چهره هایی همچون نجفی و جهانگیری در انتخابات تاکید دارد.
 
بنابراین گزارش، محمد خاتمی با کاندیداتوری اش در انتخابات مخالفت کرده و از اعضای این کمیته مشورتی خواسته است بر روی فرد دیگری به اجماع برسند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار