کد خبر: 504835
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
مهر: مهدی رضایی از آغاز نگارش سومین رمان خود با عنوان «من بن لادن را کشتم» خبر داد.

مهدی رضایی گفت: طی دو سال پیش مشغول کار کردن روی طرح «من بن لادن را کشتم» بودم تا آن را به صورت نمایشنامه بنویسم که دیدم محتوایی که این اثر لازم دارد، در قالب نمایشنامه نمی‌گنجد. بنابراین روش روایت متفاوت‌تری برای آن انتخاب کردم تا بتوانم اثر را در قالب رمان بریزم.

وی افزود: در واقع از دو سال پیش یک حالت تمرینی برای نوشتن نمایشنامه این کار داشتم و به تازگی نگارش رمان آن را آغاز کرده‌ام که به نظرم نوشتنش دو سالی به طول بینجامد. موضوعات و اشخاص کار هم از دیگر عواملی بودند که باعث شدند به فکر رمان کردن این کار بیفتم.

رضایی درباره موضوع این رمان گفت: هیچ وقت نمی‌توانم به این سئوال جواب بدهم که موضوع اثر چیست چون وقتی شروع به نوشتن داستانی می‌کنم، وحدت موضوعی ندارد. رمان‌هایی که می‌نویسم اکثرا تحلیل ناهنجاری‌هایی هستند که در اطرافم، در اجتماعی می‌بینم. اما تفاوت «من بن لادن را کشتم» با دیگر نوشته‌هایم در این است که اتفاقات این رمان در نقاط مختلف دنیا رخ می‌دهد.

نویسنده رمان «چه کسی از دیوانه‌ها می‌ترسد؟» گفت: در رمان اولم این نقد به من وارد شد که خیلی سیاه‌نمایی کردی. رمان سومم که در حال نوشتن آن هستم به مراتب مسائل وحشتاک‌تر و ناراحت‌کننده‌تری دارد ولی سعی دارم شیوه روایتم را طوری تنظیم کنم که در مورد این رمان، دیگر آن نقد وارد نباشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار