کد خبر: 462896
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
به گزارش IRANPN ، نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد که اوباما در میان زنان پیش‌تر از سایر رقبای انتخاباتی خود قرار دارد. وی به همین دلیل توجه بیشتر به آنان را از الویت‌های سیاست‌های تبلیغاتی خود قرار داده و در آخرین سخنرانی خود در جمع بانوان و عده داد که اگر مجدد انتخاب گردد، سعی خواهد کرد به کمک زنان کارگر رفته و نسبت به تبعیض نژادی و جنسیتی اقداماتی انجام دهد و به وضعیت مادران کارمند بیشتر رسیدگی کند [که البته این وعده‌ها بیانگر نابسامانی این امور در امریکا می‌باشد].

به گزارش رویترز: اوباما در سخنان خود به افزایش مذاکرات در مباحث مربوط به زنان، بارداران، حقوق پیشگیری از بارداری در کاخ سفید اشاره کرد.

اوباما گفت: سعی می‌کنم ساده بگویم. زنان دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند، اما یک گروه جداگانه نیستند.

به گزارش (USA Today ): اوباما در این هفته بر تلاش‌های انتخاباتی خود افزوده است و نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد که رأی او در میان زنان به ویژه در ایالت‌های نیویورک، اوهایو و ویرجینیا، بیش از رقبش «رامنی» می‌باشد.

بنا بر گزارشات: ۵۶٪ از آرای اوباما در سال ۲۰۰۸ که وی را از رقبیش مک‌کین جلو انداخت، آرای زنان بود. وی در سخنان انتخاباتی خود کنار یک پیرزن قرار گرفت و گفت: در نظر من مسائل مربوط به زنان نگرانی‌های گذرا نیستند. وی افزود: زنان بیش از نیمی از جمعیت این کشور و بخش اعظمی از نیروی کار را تشکیل می‌دهند. اگر به خانواده من نگاه کنید، حدود ۸۰٪ را زنان (مادر، همسر، دختران، خواهران و ...) تشکیل می‌دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار