کد خبر: 461141
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۸
هر ساله نزدیک به ایام عید نوروز برای رفاه حال همشهریان، نمایشگاه بهاره با هدف امکان خرید بی‌واسطه با قیمت و کیفیت مناسب برای مردم در اصفهان برگزار می‌شود.
به همین مناسبت نمایشگاه بهاره با حضور چند تن از مسئولان استانی افتتاح شد و در همان ساعات ابتدایی نیز مورد استقبال تعداد زیادی از مردم قرار گرفت. این نمایشگاه تا ۲۸ اسفند ادامه دارد.
در این دوره متولی اصلی ثبت‌نام، مجمع امور صنفی است و ثبت‌نام کنندگان از کانال اتحادیه‌های مربوطه، واحدهای بازرسی و نظارت اصناف، اداره بهداشت و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گذشته‌اند تا تأییدیه‌های لازم را دریافت کنند.
مجموع غرفه‌های این نمایشگاه بیش از ۳۳۰ غرفه بوده و اقلامی نظیر مبل، فرش، چینی و بلور، پولک و نبات، پارچه و وسایل خرازی نیز ارائه می‌شود.
در این نمایشگاه غرفه‌های متعددی از جمله ۱۰۰ غرفه در زمینه پوشاک، ۵۲ غرفه در زمینه صنایع غذایی، چهار غرفه گز، پنج غرفه برای فروش گوشت قرمز و سفید، پنج غرفه فرآورده‌های لبنی، ۱۶ غرفه لوازم آرایشی و بهداشتی، ۱۶ غرفه فروش لوازم خانگی، ۱۳ غرفه مشاغل خانگی، پنج غرفه مصنوعات پلاستیکی، ۳۳ غرفه در بخش کفش، ۱۸ غرفه در زمینه کیف و چهار غرفه در زمینه خوار و بار و آجیل جانمایی شده است.
اقلام ارایه شده در این نمایشگاه از تخفیف‌های ویژه برخوردار بوده و توسط بازرسان صنفی از نظر کیفی مورد نظارت قرار می‌گیرد.
این نمایشگاه ۱۹ تا ۲۸ اسفندماه جاری در ساعات بازدید ۱۵ الی ۲۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان دایر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار