کد خبر: 460378
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۹
معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت بوشهر خبر داد
با توجه به تفاهم نامه منعقدشده با اتحادیه باغداران استان مازندران به منظور تامین میوه ایام پایانی سال ازششم اسفندماه امسال اولین محموله میوه وارد استان وذخیره سازی شد.
غلامرضا گنجی معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان بوشهر با اعلام اين خبر گفت: میوه شب عید هم استانی ها همزمان با بازگشایی نمایشگاه بهاره از روز ۱۶ اسفندماه در مرکز استان و شهرستانها توزیع خواهد شد.
وی افزود: برای ایام پایان سال۸۰۰تن پرتقال و ۳۰۰تن سیب درختی ذخیره سازی شده و کیفیت میوه ها ی ذخیره سازی شده مطلوب و به اندازه مورد نیاز شهروندان تامین شده است.گنجی گفت: ستاد تنظیم بازار استان با همكاری و هماهنگی های لازم بین دستگاههای اجرایی مرتبط برای توزیع مناسب و هماهنگ میوه ، گوشت مرغ منجمد ،گوشت قرمز وسایر اقلام مورد نیاز شهروندان تشکیل شده و اطلاع رسانی لازم توسط کمیته اطلاع رسانی این ستاد در مورد مبادی عرضه این محصولات انجام می شود. وی ادامه داد: با همکاری اداره کل شیلات استان جایگاهی برای عرضه محصولات دریایی و آبزیان در نظر گرفته شده ، ماهی و سایر فرآورده های دریایی نیز در ایام پایان سال عرضه می گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار