کد خبر: 457568
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۸
سخنگوی سازمان:از مزروعی شکایت کرده ایم
در پی صدور تازه ترین بیانیه به نام سازمان مجاهدین انقلاب شاخه خارج از کشور سخنگوی این سازمان در گقتگو با ندای انقلاب صدور هرگونه بیانیه به نام مجاهدین انقلاب شاخه خارج از کشور در تائید تا تکذیب یکی از اعضای خود را به شدت تکذیب کرد.
بنابراین گزارش نامبرده اظهار داشت:روز گذشته برای چندمین بار متوالی در ماههای اخیر بیانیه ای به نام شاخه خارج از کشور مجاهدین انقلاب در برخی رسانه ها منتشر شده است که متاسفانه همانند دفعات گذشته این بیانیه بدون نام و امضا!منتشر شده است.
وی افزود:در این بیانیه که ظاهرا در حمایت از آقای ابولفضل قدیانی صادر شده است به انتخابات مجلس نیز پرداخته و خواستار " تحریم فعال و یکپارچه انتخابات غیرقانونی" شده اند. در اینجا ضمن تکذیب هرگونه صدور بیانیه له یا علیه هریک از اعضای سازمان به اطلاع می رسانیم هنوز موضع رسمی سازمان مجاهدین انقلاب در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده است و البته موضع سازمان تحریم انتخابات نخواهد بود.
سخنگوی مجاهدین انقلاب افزود:این بیانیه ها از جانب جریانی مجعول در خارج از کشور هدایت می شود که در صدد سواستفاده از موقعیت مجاهدین انقلاب می باشند.
وی افزود:این بیانیه از جانب جریانی اقتدارگرا و مجعول در خارج از کشور که توسط برخی سرویسهای اطلاعاتی غربی حمایت و هدایت می شوند منتشر شده است. رجبعلی مزروعی سرکردگی این گروهک اقتدار گرا با رفتن از ایران در برنامه ای حساب شده با هدایت سرویس اطلاعاتی یک کشور اروپایی مدعی نمایندگی سازمان مجاهدین انقلاب در خارج از کشور شده است.

سخنگوی مجاهدین انقلاب شاخه خارج از کشور افزود: در حالی که چهره های تاثیر گذار این جریان هم اکنون به جرم براندازی در زندان به سر می برند و در حال گذران دوران محکومیت خود هستند عده ای فرصت طلب با استفاده از نام مجاهدین انقلاب در صدد بافتن کلاهی برای خود هستند.

وی افزود:مواضع رسمی این تشکل سیاسی تنها از طریق بیانیه و از کانال رسانه های گروهی منتشر می شود.
وی در پایان گفت:برای جلوگیری ازهرگونه تعرض به ساحت سازمان مجاهدین و سواستفاده های سیاسی-امنیتی از این سازمان ریشه دار چندی پیش از برخی افراد جاعل عنوان مجاهدین در خارج از کشور به اینترپل شکایت کرده ایم و شکایت این سازمان به پلیس بلژیک ارجاع شده است که در حال پیگیری آن هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار