کد خبر: 427114
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرنگار «جوان» عصر روز هشتم آذر مردی از خیابان ستارخان با پلیس 110 تماس گرفت و مأموران را از ماجرای یک سرقت باخبر کرد.
هنگامی که مأموران به محل مراجعه کردند طلافروش زن جوانی را که از او کف‌زنی کرده بود به مأموران معرفی کرد.
صاحب طلافروشی در پایگاه دوم پلیس آگاهی به افسر پرونده گفت: حدود ساعت 18 و 30 دقیقه روز گذشته این خانم به همراه یک مرد جوان برای خرید طلا به مغازه من آمدند، مرد جوان گفت‌ می‌خواهد برای همسرش یک سرویس گران‌قیمت بخرد، او گفت همسرش(این خانم) تبعه ترکیه است.
آنها چند سرویس طلا همزمان انتخاب کردند این دو نفر به زبان ترکی استانبولی با هم صحبت می‌کردند، من متوجه نمی‌شدم که چه می‌گویند. مالباخته ادامه داد: مرد جوان به من گفت همسرم می‌گوید: چک‌پول‌های ایرانی را نمی‌شناسد و دوست دارد آن را ببیند که من هم یک بسته چک‌پول به آنها نشان دادم.
این زن شروع کرد به نگاه کردن چک‌پول‌ها و آنها را می‌شمرد بعد از چند لحظه آنها را برگرداند و تشکر کرد.
شاکی گفت: چون به حجم بسته پول شک کرده بودم دوباره آن را شمردم و دیدم از آن کم شده وقتی اعتراض کردم این مرد زنجیر طلایی را که روی پیش‌خوان بود برداشت و از مغازه خارج شد اما با زدن دکمه کنترل ضدسرقت قبل از اینکه زن بتواند فرار کند در را قفل کردم.
متهم «مریم- م» 23ساله که خود را مینا معرفی کرد در اعترافاتش گفت: مردی که فرار کرد پسرعموی من است، اما من کف‌زنی نکردم.
با توجه به اظهارات متهم و اینکه این شیوه سرقت بیشتر توسط سارقان فیوج انجام می‌شود، کارآگاهان متوجه شدند این زن از طایفه فیوج است و بیشتر بستگانش هم از متهمان سابقه‌دار هستند.
سرهنگ مهرداد یگانه، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت ضمن هشدار به شهروندان گفت: در سال‌های اخیر سارقان طایفه فیوج به شیوه فوق از صرافی‌ها، طلافروشی‌‌ها و حتی از افراد عادی کش‌روی و کف‌زنی می‌کنند.
وی افزود: شهروندانی که با این شیوه از آنها سرقت شده می‌توانند به پایگاه دوم یا شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه2 تهران جهت پیگیری پرونده و شناسایی متهم مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار