کد خبر: 423296
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۹
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: فتنه‌گران برای به دست آوردن حمایت‌های مالی بیگانگان با یکدیگر رقابت می‌کنند.
پرویز سروری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به تکاپوی ‌فتنه‌گران برای به دست آوردن حمایت‌های مالی ‌بیگانگان، اظهارداشت: اینکه سلطنت‌طلب‌ها، بهائی‌ها، صهیونیست‌ها و اپوزیسیون به دنبال حمایت بیگانگان هستند، تعجبی ندارد و برای ملت ایران امری عادی است.
وی با اشاره به اینکه 30 سال است که این گروه‌ها برای وابستگی به بیگانگان از یکدیگر سبقت می‌گیرند، تصریح‌کرد: نقطه ابهام این است که چطور افرادی که یک عمر فریاد مبارزه با آمریکا و استکبار جهانی و شعار نه شرقی نه غربی و خط امامی بودن را سر می‌دادند، امروز از اپوزیسیون، سلطنت‌طلب‌ها و منافقین جلوتر افتاده و خود را آلترناتیو غرب در جمهوری اسلامی می‌دانند.
عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه چطور می‌توان پذیرفت افرادی که فریاد امام‌خواهی آنها گوش فلک را کر کرده بود، امروز به دشمنان امام (ره) پناهنده می‌شوند و تلاش می‌کنند که به نوعی در زیر سایه و پرچم حمایتی آنها قرار گیرند؟ یادآورشد: این سؤالی است که اکنون برای امت حزب‌الله مطرح است.
سروری با تأکید بر اینکه فتنه 88 پرده از چهره واقعی این افراد برداشت و آن چهره مظلومانه و انقلابی که در طول سالیان متمادی به خود گرفته بودند را برای ملت ایران افشا کرد، افزود: فتنه 88 از این جهت اقدام مبارکی برای ملت ایران بود و جریان حق و باطل هر روز روشن‌تر شده و فتنه‌ای که حق و باطل را با یکدیگر مخلوط کرده بود و تلاش می‌کرد مردم را به انحراف بکشاند امروز چهره واقعی آن مشخص‌ ‌شد.
وی با بیان اینکه مردم به این واقعیت دست پیدا کرده‌اند که رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب در حال شکل‌گیری است، گفت: افرادی که دیروز خود را طلایه‌دار انقلاب می‌دانستند امروز در مقابل انقلاب و هماهنگ با دشمن حرکت می‌کنند.
این نماینده مجلس در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اشاره به صحبت‌های اخیر افرادی همچون اکبر گنجی، گفت: این افراد دیگر از ملت ایران قطع امید کرده و به این نتیجه رسیده‌اند که مردم برای آنها هیچ اعتباری قائل نیستند و دست آنها رو شده از این رو چاره‌ای جز مطیع‌بودن در مقابل دشمنان انقلاب و ملت ندارند.
سروری با اشاره به اینکه اقدام آنها از نظر باطل اقدامی منطقی است، اضافه‌کرد: وقتی این افراد پایگاه و جایگاهی در بین مردم ایران ندارند و هر روز تنفر ملت از آنها بیشتر می‌شود، طبیعی است که برای استمرار حیات سیاسی خود مجبور هستند به دامان اپوزیسیون ضد انقلاب و دشمنان پناهنده شوند.
وی در ادامه خاطر‌نشان‌کرد: این روند طبیعی کسانی است که در مقابل مردم می‌ایستند و گفتمان انقلاب اسلامی را با گفتمان آمریکایی تغییر می‌دهند و خود را در چتر حمایتی آنها قرار می‌دهند، چراکه راه دیگری جز این ندارند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار