کد خبر: 198893
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۴
سازمان ملي جوانان با ساخت يک تيزر تبليغاتي ، ‌اقدام به تبليغ و ترويج دوستيهاي خياباني و پارکي ميان دختران و پسران در صداوسيما مي‌کند.پس از آن‌که نمايشگاه ازدواج آسان سازمان ملي جوانان به علت ترويج زندگي‌هاي اشرافي و ازدواج‌هاي ده‌ها ميليوني و به‌ويژه دادن غرفه‌ به سايت‌هاي اينترنتي همسريابي مورد انتقاد قرار گرفت، اخيراً اين سازمان با پرداخت پول، ‌اقدام به سفارش يک تيزر تلويزيوني کرده است که در آن دوستي دختران و پسران در پارک تبليغ مي‌شود و تأکيد مي‌کند که اين دوستي‌ها به ازدواج منجر مي‌شود.در اين آگهي تلويزيوني که در روزهاي اخير در ساعات پربيننده از شبکه‌هاي سراسري سيماي جمهوري اسلامي پخش مي‌شود، يک دختر و پسر بر روي نيمکتي نشسته‌اند و به زانتياي سفيدي که به عنوان ماشين عروس استفاده مي‌شود و يک زوج خوشبخت را نمايش مي‌دهد، با حسرت نگاه مي‌کنند.پس از عبور اين ماشين عروس، دختر و پسر مذکور که ظاهراً همديگر را نمي‌شناسند، از هم فاصله مي‌گيرند اما کارگردان با نمايش فلاش‌بکي از گذشته تأکيد مي‌کند که زوج خوشبخت ماشين عروس فعلي، فقط سه هفته قبل در همان پارک با هم آشنا شده‌اند و اين آگهي تلويزيوني با پخش شعار «آينده در کنار شماست» به وعده يک ازدواج موفق و خوشبختي را به روابط ايجاد شده ميان دختر و پسر در پارک تأييد مي‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار